הזמנת בדיקה

בדק בית לדירה יד שניה

בדיקת ליקויים לדירה יד שניה לפני רכישה

אל תוותרו על בדיקת ליקויים מקיפה לפני קניית  בית או דירה מיד שנייה!

קנייה של בית או דירה מיד שניה זוהי פעולה מורכבת המערכבת לעיתים אנשי מקצוע רבים: בנקאים, עורכי דין, שמאים ועוד. בעלי הניסיון לא מסתפקים בכך, ודואגים לקבל חוות דעת מקצועית של מומחה בדק בית מנוסה בבדיקת דירות יד שניה, אשר יאתר וימפה את כל ליקויי הבנייה ויבטיח כי הרכישה שלהם נכונה ולא מסוכנת.

התקשרו עכשיו לטלפון 1-800-350-888 או מלאו את הטופס  ונשמח לחזור אליכם.

מה כדאי לבדוק בעת בדק בית לדירה יד שנייה

1. מסמכי הבית או הדירה– תוכנית המבנה צריכות להיות תואמת למבנה בשטח. תתפלאו, אך זה לא תמיד כך.

2. ליקויים מבניים – סדקים חבויים, תזוזה של רצפות ותקרה, עובש ורטיבות גלויה או חבויה, תקינות המשקופים והחלונות, ועוד הרבה מאוד פרטים קטנים שמוגשים בדו”ח מפורט וחיוני.

3. בדיקת מערכות – ממערכת האינסטלציה, דרך מערכת הגז והחשמל בבית, כל המערכות צריכות להיות תקינות ובטיחותיות, ולעמוד בתקנים המודרניים ביותר.

ליקויים בגמר - צביעה חיצונית מרושלת

בעיות נפוצות המתגלות בעת בדיקת בית יד שנייה

כשזה מגיע לנושא של  קניית בתים, מספר גורמים מוסמכים ומשאילי כספים דורשים מכם שהבית שאתם עומדים לרכוש או למכור ייבדק על ידי מפקח בנייה מקצועי ומוסמך, למרות שברוב המקרים יש אפשרות לעשות בדיקת בית מסורתית, אם אתה קונה בית ואתה מתלבט האם לבדוק את הבית או לא, רוב המומחים יגידו לך לעשות את זה. בדיקה ניטרלית ומקצוענית של הבית שאתה  עומד לקנות היא חשובה מאוד.

כאשר מפקח בנייה מוסמך מסתכל על הבית, הוא בודק שבטוח לחיות בו, בדרך כלל בזמן בדיקה הוא מחפש מספר בעיות נפוצות, הגג עלול להיות בעיה גדולה, התדרדרות מצב הרעפים היא בעיה נופצה, עוד אזור בעייתי הוא היסודות מפקח בתים מחפש אחרי חריצים וסדקים וביסודות, סימני מים עלולים להתראה על הבעיה.

עוד בעיה נפוצה המתגלה במהלך בדיקת בית היא ליקויים במערכת החשמל ובמכשירים חשמליים. המפקח יבדוק את מערכות החימום והקירור לבירור גיל והתדרדרות. מערכות חשמל יבדקו לחיווט כמו שצריך ולהארקה ולגיל מערכת החשמל, דלתות וחלונות אשר לא נסגרים או נפתחים עלולים להצביע על בעיה בקירות. כאשר בעיות אל ימצאו תשמח ששכרת מפקח.

בדיקת ליקויי בניה על ידי מהנדס בניה מקצועי מחברת ביקורת מבנים מקצועית (כלומר בדק בית לנכס) מאוד מומלצת ויכולה להתריע מראש על ליקויים בדירה, בבית או מבנה שאתם שוקלים לרכוש

התקשרו עכשיו לטלפון 1-800-350-888 או מלאו את הטופס  ונשמח לחזור אליכם.

חוות דעת מהנדס דירה יד שנייה

המהנדס המבצע עבורכם את הבדיקה, יספק לכם חוות דעת מקצועית ומקיפה על מצב הנכס לאשורו. חוות הדעת הזו הינה הדרך לשכם לבקש ממוכר הבית או הדירה להפחית מהמחיר אותו הוא מבקש או לתקן בעצמו את הליקוים בטרם חתימה על חוזה המכירה. במידה ומזמין חוות הדעת ההנדסית הוא בעל הנכס – אזי חוות הדעת תאפשר לו להעריך נכונה את מצב הנכס ולהראות למתעניינים כי הוא מוכר דירה במצב טוב, או לפחות לקוח אחריות מלאה על מצב הבית האמיתי.

שקיעה של הרצפה במרכז רחבה חיצונית מרוצפת

הצהרה על שכירת שירותי בדק בית

דווקא ברכישת דירה יד שנייה כשיש בשוק בדירות מגוון רחב של אנשים אשר מציעים את דירתם, הרי שהרוכשים בפוטנציאלים יכולים מראש לומר למוכר שהם רוצים לשכור חברת בדק בית לפני הרכישה. הצהרה זו כשלעצמה תקטין את הסיכויים שהמוכרים יסתירו פגמים שיש בדירה, הצהרה זו גם תשדר כלפי המוכרים שהקונה אינו “קל להשגה” דבר שיכול לסייע שהורדת עלות הדירה במסגרת המשא ומתן בבית או מבנה שאתם שוקלים לרכוש – פנו אלינו ונשמח לסייע..

בדומה לכל בדיקת קנייה של נכס, בדיקת דירת יד שנייה תאבחן עבורכם את מצב הנכס אותו אתם מתכוונים לרכוש בדגש על כך שהדירה אינה חדשה ושהמוכרים לא בהכרח מודעים לליקויים שקיימים בדירה. בכל בית ישן או דירה ישנים יכולים להיות ליקויים רבים כמו לשמל רטיבות בקירות הנדרמת מנזילות פניומיות, רטיבות בתקרה הנגרמת מבעיות באיטום, ליקויים בריצוף, בחיפוי וכך הלאה. הבדיקה תמפה עבורכם את כלל הליקויים הקיימים.

אין ספק שמאחר והדירה איננה חדשה, בדיקת הדירה חשובה אף יותר. חברת בדק בית מקצועית תבצע בדיקה יסודית ותמקד את הבדיקה במערכות שונות הנוטות לבלאי עם השנים. ללא בדק בית יד שניה קשה יהיה לדעת מה מצב החשמל והאינסטלציה למשל.

  1. בהנחה שמדובר בחברת בדק בית מקצועית שבודקת את הנכס, כבר בבירור הראשוני היא תדע לשים את הדגשים הנכונים ולבחון את מערכות הבית המרכזיות. הבדיקה כוללת בדיקה של מערכות כמו אינסטלציה, חשמל ואיטום, מפני שמערכות אלו מהוות בעייה פעמים רבות בבתים ישנים, ואי לכך הן נבדקות לעומק בבדיקת נכס מיד שניה.

החשיבות של בדיקת ליקויים לפני קניית בית ישן היא רבה על מנת לעזור לכם לזהות ליקויים שונים בבית או בדירה.  חשוב להזמין חברת בדק בית מקצועית כדי לבצע את הבדיקה. מהנדסים מחברת בדק בית מקצועית יהיו בעלי ידע וניסיון הדרושיםובעלי ציוד מתקדם המספיק כדי לזהות ליקויים שונים -גם כאלו שאינם גלויים – , ולהעריך את מידת חומרתם.

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

דוחות לדוגמה
בדק בית שכנים
ממליצים עלינו
שירות מקצועי שרות אדיב במיוחד אצלי היה בחור בשם אלעד בדק הכל הסביר הכל אדיב ישר וממליצה ביותר
אלמוג חדידה
אלמוג חדידה
2022-09-23
תודה לאלעד שהגיע בזמן, היה מאוד סובלני והסביר כל דבר ודבר והכל בחיוך ובסבר פנים יפות, כייף שיש אנשים כאלה אדיבים ואמינים, ממליצה בחום!!!!
דורית מור
דורית מור
2022-09-23
שירות מקצועי אדיב ואמין!!!
זיו דנינו
זיו דנינו
2022-09-23
מומלץ מאוד ✅
Gil Horovitz
Gil Horovitz
2022-09-23
שירות אדיב , מקצועי וישיר
אלעד דנינו
אלעד דנינו
2022-09-23
שירות טוב מקצוענות ואנשים טובים!
Timor Rezayev
Timor Rezayev
2022-09-23
חברה מעולה אנשים מדהימים מהרגע הראשון רואים שהם דואגים לפרטים הקטנים תמיד שם שצריך אותם ממליץ בחום
דרור חזרתי
דרור חזרתי
2022-09-23
מקצוען, שירות טוב, מחיר הוגן. מומלץ
Nox Group
Nox Group
2022-09-23
ממליץ בחום לאחר שתפ עם החברה הנ״ל אני יכול להמליץ בפה מלא, כל לקוח ששלחנו אליהם יצא מבסוט מהתוצאה ומהשירות
דניאל בדלי
דניאל בדלי
2022-09-20
לקבלת הצעת מחיר