הזמנת בדיקה

מערכות סולאריות ביתיות להפקת חשמל על הגג של הבית

מערכות סולאריות ביתיות להפקת חשמל על הגג של הבית

ייצור של חשמל על ידי אנשים פרטיים – התקנת מערכות להפקת אנרגיה סולארית על גגות הבתים

אנרגיה סולארית  היא למעשה הפיכת אנרגיית אור המופקת מן השמש החמה והחזקה לאנרגיה  חשמלית בה משתמש האדם לשימושים שונים  השימוש תעשייתי ובשימוש בייתי  ובכך חוסכת הפקת האנרגיה הזו הוצאות גדולות בכסף וזיהום אוויר וסביבה הפוגעים  באיכות חיינו. בנוסף, עלות התחזוקה והפקת  החשמל ממערכות כאלו כל כך נמוכה  עד שכמעט אינה מורגשת.

השוק העולמי של אנרגיה סולארית הולך ומתפתח יותר ויותר בשנים  האחרונות כאשר ניתן לראות כיום המצאות כגון טלפון סלולארי הפועל על אנרגיית  השמש, מערכות להפקת אנרגיה ביתית, מערכות להפקת אנרגיה סולארית בתעשייה  ועוד שימושים רבים ומגוונים למניעת זיהום סביבתי והפקת אנרגיה ירוקה  ויקרה.

הפקת  אנרגיה סולארית באופן ביתי

כניסת מערכות אנרגיה סולארית להפקת חשמל בייתי הופכת  פופולארית ביותר בעולם כולו בכלל ובישראל בפרט בשנים האחרונות לאור עליית מחירי הנפט ועליית מחירי  החשמל במקביל. צריכת חשמל מחברות החשמל השונות הינה יקרה במיוחד בימיי  הקיץ בהם מזגנים "זללני" חשמל פועלים בנוסף לזיהום האוויר של תחנות הכוח. שילוב בין זיהום אוויר והוצאות  כלכליות הביא להמצאת מערכות אנרגיה סולארית להפקת חשמל בייתי ובכך לחסוך העלויות החשמל. בנוסף, חוק  חדש במדינת ישראל ובמדינות נוספות בעולם מחייב את חברת החשמל לקנות  את עודפי החשמל הסולארי המופק  על ידי המערכות הביתיות ובמחירים מרקיעי שחקים. בסופו של כל חודש מתקזז  חשבון החשמל עם הפקת החשמל ומפחית משמעותית את חשבון החשמל עד לאפס.

מערכות סולאריות ביתיות מומלץ להזמין דרך חברת "אפשרי סולארי"

חשמל  בחלל

שימוש נוסף באנרגיה  סולארית מצוי על לוויינים וחלליות  רבות מהעולם כולו. לוויין המצוי שנים על גבי שנים בחלל אינו יכול לאגור  כמות דלק יקרה ולמעשה פלטות עצומות עליהן מצויים פאנלים סולאריים עוזרים בהפקת חשמל ואכסונו במצברי ענק  וזאת על מנת להקנות ללוויינים אנרגיה כל זמן שהן יישארו בחלל ללא עלות וללא צורך בתדלוקים ובתוספות אנרגיה ממקורות  שונים. בכך יוכל להימצא כל כלי או אמצעי טכנולוגי לנצח נצחים בחלל ללא  הוצאות מיותרות על הפקת אנרגיה.

אנרגיה סולארית  נכנסה כבר לפני שנים רבות לשימוש החקלאות. ממטרות ומכשירי בקרה שונים  לרבות מנורות בחממות חקלאיות מבצעות שימוש זה שנים במערכות האנרגיה  הסולארית הנטענות במשך היממה כולה בחשמל הנצרך לארוך הלילה להארה, חימום או השקיה של שדות, חממות  ועוד.

אנרגיה סולארית  נכנסת אט אט גם לשימוש התעשייה והחקלאות ולדעת רבים זהו רק עניין של זמן  עד שמערכות אנרגיה סולארית יכנסו  לשימוש רב יותר לתעשיית הפקת החשמל  העולמית הצורכת מידיי יום כמויות דלקים מרקיעות שחקים- דלק שהולך ואוזל בכדור הארץ שלנו.

לקריאה על בדיקת המערכת הסלוארית בסיום ההתקנה

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים