הזמנת בדיקה

בדק בית בירושלים ע"י מהנדס בודק

בדק בית בירושלים ע"י מהנדס בודק

בדיקת דירה לפני קניה בירושלים - האם זה נחוץ?

בבאונו לרכוש בית או דירה: כיצד נדע האם הדירה או הבית אכן שווה את העלות שנשלם עליו? לפני שממהרים להשקיע מליוני שקלים ברכישת דירה בירושלים, כדאי לוודא שהנכס ראוי לרכישה, ובשל כך אסור לוותר על בדק בית בירושלים לפני כל רכישה של דירה או נכס אחר. כדי להיות בטוחים שתקבלו בדיקת דירה מקצועית ואמינה, מומלץ לוודא שאת השירות מעניק מהנדס בדק בית מוסמך ומנוסה. לחברת בדק בית המקורי ניסיון של מעל לשלושים שנה בתחום, ולכן כשתבחרו בנו לתת לכם שירות, תוכלו לדעת שמי שיעניק לכם אותו יהיה מהנדס בודק עם ידע וניסיון ממאות בדיקות קודמות.

למידע נוסף על הזמנת בדק בית ההתקשרו אלינו 1-800-350-888

שוק הדירות למכירה בירושלים

בשל היותה אחת הערים העתיקות ביותר בארץ ובעולם כולו, קיימות בעיר דירות ישנות ואפילו בתים ישנים מאוד שחלקם כבר בני קרוב למאה שנים ואפילו יותר! בשל הביקוש הגבוה לדירות בירושלים, רוב הדירות למכירה בירושלים עולות כבר מעל שנים-שלושה מיליון שקלים. ירושלים היא העיר המאוכלסת ביותר בישראל, והביקוש לדירה בירושלים חוצה גם את גבולות המדינה, בעיקר ליהודים בתפוצות. תושבי ירושלים הם בעיקר במשפחות, ורבות מתוכן הן מרובות ילדים. בשל כך, מרבית הדירות אשר מוצעות למכירה בירושלים ובסביבתה הן בעלות שלושה חדרים ומעלה. היצע הדירות למכירה בירושלים וסביבתה מורכב בעיקר מדירות בבניינים משותפים ששימשו את העיר בשנות ההתרחבות המהירה לאחר מלחמת ששת הימים, בנייני מגורים ובתים ישנים הבנויים בשיטה המסורתית לירושלים מאבן ירושלמית, ואפילו בנייני יוקרה שנבנו בשנים האחרונות.

היתרונות והסכנות הכרוכות בקניית בית בירושלים

במצב הקיים כיום בשוק הנדל"ן הרותח, כולם רוצים לקנות דירה בין אם למגורים או להשקעה. מכיוון שמדובר בסכומים לא קטנים, נדרשת בדיקה מקיפה קודם לכן. בהנחה שעשינו את כל הבדיקות המקיפות הנוגעות בהיבט הכלכלי והגענו למסקנה שאכן הדירה טובה ונכונה עבורינו, הן מבחינה כלכלית, וכמובן שאהבנו אותה ותחושת הבטן אומרת שזה הבית ושאנחנו רוצים לחיות בה, השלב הנכון ביותר ליצירת רכישה נכונה הוא ביצוע בדק בית בירושלים שיוודא עבורינו שהדירה היא אכן טובה מבחינה חומרית

  • האם כל מערכות הדירה תקינות?
  • האם מערכת החשמל תקינה?
  • האם ישנה רטיבות נסתרת בקירות?
  • ועוד צרות רבות שבהחלט לא תרצו לגלות מאוחר מדי.
בדק בית בירושלים לבתים חדשים וישנים

בדק בית בירושלים - מה מומלץ?

בדק בית ירושלים כולל בדיקה מקיפה ומעמיקה של כל הליקויים הנכס על ידי מהנדס בדק בית – אשר תאפשר לבודק לאבחן האם הדירה אכן שווה את העלות הגבוהה שצריך לשלם עבורה. נכון שכבר בדקתם ומצאתם שהיא שווה את העלות מבחינה כלכלית, ואפילו כבר מעט התאהבתם בה במהלך הבדיקות. אבל בדיקה אחרונה של בדק בית בירושלים היא חשובה שאין כמותה! ויש לזכור שבחלק ניכר מהמקרים העלות של שירותי בדק בית נמוכה מאלפיים שקל, נמצא שהעלות של שירותי בדק בית הוא בערך חמישית האחוז מהעלות של הדירה בירושלים. כדאי לעשות אחד ועוד אחד, ולא לוותר על שירותי בדק בית.

בדק בית בירושלים - יתרונות חשובים

היתרון הגדול בביצוע בדק בית מקצועי ואיכותי טמון בשקט הנפשי במעמד רכישת הנכס, ומניעת עגמת נפש שיכולה לצוץ בשנים שלאחר קניית הדירה או הבית. בעיר ירושלים החשיבות של בדק בית מעמיק ומקצועי, גדולה בהרבה מאשר בערים אחרות בארץ. הסיבה לכך טמונה בסגנון הבנייה הייחודי בבירה והמספר הרב של הנכסים בה בני עשרות ואף מאות שנים לפעמים. נכסים מסוג זה דורשים בדיקת ליקויי בניה מקצועית ומעמיקה. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לגלות שסדק קטן בחדר מסתיר בעיה עמוקה ויקרה הרבה יותר לטיפול.

בדק בית בירושלים
בדק בית לבתים ישנים בירושלים

טיפים לפני קניית דירה בירושלים

כל השקעה גדולה כרוכה גם בסיכון, ולא נוכל לייעץ או להמליץ לכם לגבי כל גורמי הסיכון, אבל אם אתם בתהליך רכישת דירה בירושלים והיא נראית לכם, נוכל לבצע עבורכם בדק בית לדירה יד שניה בירושלים באופן מקצועי שיעניק לכם מידע לגבי מצבה ההנדסי של הדירה לפני רכישתה.

חוץ מגורמים כמו מיקום הדירה, גודלה ומספר החדרים, מחיר הרכישה, כיווני אוויר וכו', שבהחלט ישפיעו על מחיר הדירה (אם בכלל תקבלו החלטה לקנות אותה), מצבה ההנדסי של הדירה צריך להיות שיקול מרכזי הן במחיר (ליקויים למשל יכולים להפחית במחיר הדירה), והן בהחלטה האם הדירה ראוייה למגורים עבורכם.

בכל דירה עשויים להתגלות ליקויי בניה, גם מדובר בדירה חדשה מקבלן. בעוד שבדירות יד שניה, ובמיוחד בדירות ישנות, אפשר להסיק די בקלות שישנם ליקויי בניה כתוצאה מבלאי מתמשך של עשרות שנים, רבים נוטים להניח שדירה חדשה מקבלן תהיה ללא ליקויי בניה, אך זו טעות חמורה. ליקויי בניה בדירות חדשות עשוים להשפיע על מחיר הרכישה ועל החלטות נוספות לגבי רכישתה, ולכן מומלץ מאוד להזמין בדיקת בדק בית לדירה חדשה בירושלים לפני סגירת העסקה עם הקבלן או היזם.

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים