הזמנת בדיקה

בדק בית בתל אביב

בדק בית בתל אביב

בדיקת דירה לפני רכישה עם מומחה בדק בית בתל אביב

תל אביב נמצאת אמנם בתהליך מתמשך של בניה ושיפוצים שעלה והתגבר משנות ה-90 ונמשך עד היום, אבל עדיין מרבית הדירות המוצעות למכירה בשוק, הן דירות ישנות בבניינים משותפים ישנים, שמרביתם בני 50 שנה ויותר! בנוסף לגילן, מבנים שהוקמו לפני שנות ה-80 נבנו בסטנדרט נמוך יותר מזה שמקובל כיום, ואלו חושפים אותם לבלאי מוגבר וניכר. כמעט כל  הדירות הללו  סובלות מנזקים ומבלאי. לעיתים רבות בניינים ודירות שופצו באופן שמסתיר סדקים וליקויים נוספים שלא ניתן לראות בעין. הפיתרון לכך הוא בדיקת ליקויי בניה לאיתור הליקויים בנכס. בדיקה שכזו המתבצעת על יד חברת בדק בית, מאבחנת את מצבה של הדירה בתל אביב  ומאתרת ליקויי בניה שיכולים להשפיע על מחירה ואולי אפילו על קיום העסקה כולה.

להזמנת בדק בית ההתקשרו אלינו 1-800-350-888

שוק הדירות למכירה בתל אביב

בדק בית לדירה לפני רכישה בתל אביב יפוהחלום של כמעט כל ישראלי הוא דירה בבעלותו, וכפי שניתן ללמוד ממצב השוק, דירה בתל אביב היא פסגת השאיפות של רוב הישראלים כשמדובר בנדל"ן. אבל יש בעיה – הדיור בישראל יקר מאוד; מהגבוהים ביותר שבמדינות המערב. אפילו מגיפת הקורונה בשנת 2020 ו-2021 לא הצליחה לעצור את שעטת מחירי הדירות והבתים בארץ. המחירם גבוהים במיוחד באזורי הביקוש העיקריים של תל אביב – מרכז העיר והצפון הישן, נווה צדק ופלורנטין שהפכה ליעד נחשק למגורים. בחישוב בסיסי, על מנת להחזיר את עלותה של דירה ממוצעת בשוק הישראלי, דרושות מעל מאתיים משכורות ממוצעות. אם מדובר על קניית דירה בתל אביב – ככל הנראה שאפילו יותר, דבר שהופך את החלום לרחוק הרבה יותר.

למידע נוסף על הזמנת בדק בית ההתקשרו אלינו 1-800-350-888

הדבר שכל מי שקונה דירה בתל אביב חייב לדעת

האירוניה היא שהביקוש הגבוה לנדלן בתל אביב ובמיוחד במרכז העיר שהוא המבוקש ביותר, והדחף לא לפספס 'מציאה' גורם לעיתים לעיוורון של הרוכשים בכל מה שקשור למצב ההנדסי של הנכס, דבר שעלול לגרום בהמשך לכאב גדול בראש ובכיס. לכן, כל מי שעומד לפני רכישת דירה, ובמיוחד בתל אביב חייב לבדוק את מצבו ההנדסי של הנכס, אבל לא רק באופן שטחי, אלא ע"י חברת בדק בית בתל אביב שלה ניסיון בתחום הספציפי. ההנחה הרווחת היא שמחירי הדירות בארץ, ובמיוחד בתל אביב, ימשיכו לעלות ולטפס עוד שנים רבות, בעיקר בגלל ייחודה של העיר שגורם לביקוש, ובגלל השטח המצומצם שלה, שהולך ומצטמצם, שחסום מכל צדדיו ע"י עיר אחרת או ע"י הים התיכון. ביצוע בדק בית בתל אביב לפני הרכישה יבטיח לכם שקט גם להווה – וגם לעתיד בו תרצו למכור את הדירה, ואז בטח שלא תרצו להתקל בהפתעות לא נעימות.

בדק בית לדירה בתל אביב

כמה עולה בדק בית בתל אביב?

שילוב כל העובדות הללו גם יחד מוביל למסקנה חד משמעית, שכל מי שמעוניין לקנות דירה ובמיוחד דירה בתל אביב, צריך לשכור שירותי בדק בית בתל אביב על מנת לדעת על מה הוא משקיע את כספו. בדיקת דירה לפני רכישה היא שירות חשוב שאין לוותר עליו, בעיקר לפני רכישת נכס ישן. בדק בית לדירה יד שניה חושף בפני הרוכש את מכלול ליקויי בניה הייחודיים הקיימים בבניה בתל אביב.

מחיר שירותי איתור ליקויי בניה כיום נע בין כ-1,000 ש"ח ומגיעה עד כ-2,000 ש"ח לדירה בגוש דן. עלות זו של שכירת חברת בדק בית בתל אביב היא כמובן נמוכה בהרבה מהעלות של קניית דירה בת"א, שכמעט בכל המקרים עולה כבר יותר משלושה מיליון שקל.

כשמשקללים את כלל העלויות הכרוכות בקניית נכס, וביתר שאת – קניית דירה בתל אביב – מעלות הרכישה, דרך עלויות נוספות כמו תיווך, עורך דין, שיפוץ, ועוד, עלות בדק בית בתל אביב היא זניחה ואפילו אפסית, אך הערך שלה הוא גבוה לאין שיעור!

מהנדס בדק בית בתל אביב

בדק בית מקיף ומקצועי עושים רק עם מומחה בדק שאפשר לסמוך עליו

 יש סיבה לכך שתל אביב היא יעד נדלני כל כך פופולרי – זאת עיר עשירה וצעירה אשר נמצאת תמיד בתנופה ותזוזה, לרוב אף בעידודה של העירייה עצמה שמתמרצת יזמים לבנות בשטחה, אבל גם כי האנרציה קיימת כבר מעצמה. כל נכס קיים בעיר נחטף במהירות רבה ושוק הנדל"ן שלה נמצא בתנועה מתמדת.

אבל כל הזדמנות כרוכה גם בסיכון מסויים, ובמקרה הזה, מבנים ישנים שנבנו בתקופות בהן תקן הבניה היה נמוך יותר, והחליפו ידיים רבות לאורך השנים. לכן כשאנחנו מתכננים לרכוש נכס בתל אביב, אסור בשום אופן להסתכן ולוותר על בדיקת בדק בית מקיפה מקצועית ומותאמת לבניה התל אביבית, וחשוב להקפיד על כך שתבוצע רק ע"י מהנדס/הנדסאי בדק בית מוסמך או מומחה לאיתור ליקויי בניה מקצועי ובעל ניסיון מעשי.

בדק בית לדירה לפני רכישה בתל אביב יפו

בדק בית בתל אביב - ביקורת מבנים מותאמת למיקום

ביקורת מבנים בתל אביב לא בהכרח תכלול את אותן דרישות כמו בכל עיר, שכן, לכל עיר יש את צורת הבניה הפופולרית לה כמו למשל הבניה הייחודים באבן ירושלמית בירושלים תהיה שונה בתכלית מזו של תל אביב, שבה נעשה שימוש בחומרים ובשיטות בניה אחרות לחלוטין.

תקופות שונות אופיינו בסגנונות אדריכליים שונים ובשיטות בניה שונות ומתקדמות יותר, שהלכו והתפתחו עם השנים. אזורים מסויימים בעיר אף הוכרזו רשמית ע"י אונסק"ו כאתר בעל ערך ארכיטקטוני בינלאומי. אולם, אזורים אלו נבנו בעיקר בשנות ה-30 של המאה העשרים, ועל אף הערך הארכיטקטוני שלהם, ושימור קפדני של חלקם, עדיין חשוב לזכור שאלו בניינים מאוד ישנים, שרובם כבר בני כמעט מאה שנה!

בתל אביב ישנם אמנם גם אלפי בניינים אחרים שנבנו בתקופות מאוחרות יותר, אחרי קום המדינה ועד שנות ה-70 וה-80, אבל גם הם כבר הולכים ומתיישנים וצוברים עוד ועוד בלאי וליקויי מבנה ושלד, לכן יהיה חכם לקבוע תמיד ביקורת מבנים עם חברת בדק בית מקצועית שיודעת והתנסתה רבות בביצוע בדיקת ליקויי בניה בתל אביב בצורה מותאמת ומדוייקת לסוג הזה של בניינים.

ביקורת מבנים בתל אביב - שירותי בדיקה לבניינים

כל מה שתרצו לדעת על מצב הנכס לפני רכישה, שיפוץ, או הרחבה

למעמד הרכישה חשוב להגיע ככל שניתן עם כל המידע האפשרי, שחלק מרכזי מתוכו הוא תמונה מלאה על מצב הנכס, וכמעט תמיד תהיינה בעיות רבות ועמוקות שלא ניתן לראות במבט כללי על הנכס. הזמנת בדק בית לדירה לפני קניה הוא כאמור צורך ולא ממש בחירה. יתרה מכך, בדק בית שמביא בחשבון את כל הפרמטרים ומותאם לסוג המבנה והעיר בו הוא ממוקם גם הוא הכרחי לא פחות.

בדיוק לשם כך ישנם אנשי מקצוע מנוסים בתחום שיבצעו סקירה מעמיקה בנכס ואף יעמדו את עלויות השיפוץ והטיפול בבעיות. חברת בדק בית המקורי תבצע עבורכם ביקורת מבנים וביקורת ליקויי בניה בתל אביב. כך תדעו עוד בטרם שילמתם סכום כסף רב, שהדירה שרכשתם היא במצב טוב ובמידה וימצאו ליקויים, בדק בית לדירה בתל אביב שבקרוב עשויה להיות שלכם, יאפשר לכם לבנות תקציב נכון עבור ההשקעה שלכם עוד לפני הרכישה ולפני שתתחייבו ותשלמו בעבורה. ביצוע בדק בית בתל אביב יחסוך מכם עגמת נפש רבה בשנים שלאחר הרכישה!

שאלות ותשובות על בדק בית בתל אביב

באופן מהותי, הבדיקה עצמה תהיה זהה בתל אביב כמו בכל עיר אחרת, ורוב הבדיקות שכלולות בדק בית בתל אביב יבוצעו גם בשאר הערים בארץ ובעולם, אך ישנם מאפיינים מסויימים לדירות ובניינים בערים מסויימות שמחייבים תשומת לב מיוחדת, ולכן ישנם הבדלים קטנים אך מהותיים ובעלי משקל לטובת חברת בדק בית עם ניסיון מוכח בתל אביב.

בהחלט כדאי לבצע בדק בית לפני רכישה של כל דירה! גם אם הדירה חדשה מקבלן וגם אם היא מיד שניה יימצאו ליקויים. בדירות יד שניה כולם יוכלו להניח שנוצר בלאי טבעי, אך רבים לא יניחו שקיימים ליקויי בניה בדירות חדשות מקבלן, וזו תהיה טעות חמורה, מכיוון שבכל הדירות החדשות שנבנות יש ליקויי בניה, ובתקופה מסויימת, אך לא בלתי מוגבלת, תיקונם הוא באחריות הקבלן ועל חשבונו!

רוב מוכרי הדירות קובעים את מחיר הדירה המבוקש על פי המקובל בשוק באזורם, אך כפי שידוע לכל מוכר ורוכש דירה, המחיר הסופי של הדירה נקבע במו"מ בין המוכר לקונה, ואם יימצאו ליקויים ע"י מהנדס בדק בית שהוזמן, עלות התיקון שלהם (שגם אותה יכול המהנדס להעריך) תשוקלל במחיר הרכישה לפי תוצאותיה, שעשויות אפילו לשמש כדגל אדום עבור הקונה הפוטנציאלי.

בדק בית לפני קניית דירה בתל אביב הוא דבר הכרחי שאין לוותר עליו, אך מומלץ לבצע בדיקות נוספות ע"י מהנדס בדק בית בתל אביב אחת לעשור גם בדירה בה אתם מתגוררים, מאחר וליקויי בניה חדשים נוצרים כל הזמן, וגם לפני הרחבת הדירה או שיפוץ כדי לדעת אם הדירה מתאימה לשיפוץ הרצוי ואם הוא לא יסתיר ליקויים שנוצרו.

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים