הזמנת בדיקה

בדיקה אודות שכנים לפני רכישת בית

בדיקה אודות שכנים לפני רכישת בית

בדיקת השכנים לפני קנייה של  בית

אתם שוקלים לעבור דירה, וכבר סימנתם לעצמכם את הבית החדש. המיקום נהדר, העיצוב מרהיב והתשלום סביר בהחלט. דבר אחד, חשוב מאד, עדיין מדיר מעיניכם שינה: השכנים שלכם. אחרי הכול, שמעתם אינספור סיפורים על שכנים אשר הרחיקו אנשים מבתיהם המשותפים, פשוטו כמשמעו.
על רקע זה, מתגברת בשנים האחרונות מגמה מעניינת ביותר בשוק רוכשי הדירות- בדק בית שכנים, אשר בא לבחון את ההון האנושי של סביבת המגורים. כי טרם המעבר, חשוב מאד לדעת את כל מה שרלוונטי לגבי האנשים שיקיפו אתכם שנים.

מהו בדק בית שכנים?

בדק בית שכנים נערך על ידי גורם מקצועי המוסמך לכך, והוא בעיקרו של דבר בירור מידע על שכני בית המגורים המשותף, או כאלה המתגוררים בסמוך. בחינה זו תתמקד במספר פרמטרים עיקריים, לרבות גילאי השכנים, מספר הילדים שלהם, חיות המחמד (במידה ויש), עיסוקם המקצועי, שגרת החיים, וחשוב לא פחות- העבר הפלילי שלהם.

המטרה של כל אלה היא לספק תמונה מקיפה ככל האפשר של סביבת המגורים- בעיקר האנושית, אך לא רק. האנשים המבצעים עבורכם בדק בית יבצעו תשאול שכנים על מנת ללמוד על הסביבה, יבחנו את הקבלן שעומד מאחורי פרוייקט הבנייה ועוד.
בחלק מהמקרים, אגב, תתבצענה הבדיקות האלה כחלק ממחקר מקיף עוד יותר, הבודק גם את מצבו הפיזי של הבניין, תחזוקתו, רמת הנגישות בו וכן הלאה. כל אלה, יחדיו, יאפשרו לדעת גם האם בית המגורים מתאים לצרכים הספציפיים של המשפחה.

מדוע כדאי להזמין בדק בית שכנים עם חברת הבדק המקורית

בדק בית שכניםעם כל הכבוד ליכולת דליית המידע מהאינטרנט בעידן הנוכחי, על מנת לבצע בדק בית שכנים יסודי באמת נדרש הרבה יותר מכך. גישה למאמרי מידה, חומר אנושי מקצועי, קשרים במקומות הנכונים וניסיון רב שנים יכולים לשדרג כל תחקיר במספר דרגות, ולספק ללקוח את כל המידע לו הוא זקוק.
חברת בדק בית המקורי מבצעת בדיקות מקיפות ומספקת חוות דעת לגבי איכות סביבת המגורים של הנכס   אותו אתם מבקשים לרכוש.
קיימות בשוק הישראלי  מספר מצומצם חברות המתמחות בתחום של בדק בית שכנים, ורצוי לבצע פעולה חשובה זו דרכן בלבד. יש לבדוק את הוותק המקצועי שלהן, המוניטין, כוח האדם וכן הלאה. רק אלה יאפשרו לכם, בסופו של דבר, לעבור לסביבת מגורים שקטה ואיכותית.
עם בדיקת השכנים שלנו אתם מכוסים מכל הכיוונים!

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים