הזמנת בדיקה

עיצוב בתים על ידי ריהוט מעוצב ומטבחים מודרניים

עיצוב בתים על ידי ריהוט מעוצב ומטבחים מודרניים

עיצוב רהיטים מקצועי – עיצוב בית על ידי שימוש בריהוט מעוצב
האופן שבו מעוצב חלל מגורים, עבודה וכדומה משפיע בצורה מהותית על כל האווירה אשר שוררת בו. עיצוב רהיטים הוא ללא ספק אחד התחומים החשובים ביותר בהקשר זה, כיוון שלאופן שבו בוחרים רהיטים מעוצבים לחדר מסויים יהיו השלכות עתידיות מרחיקות לכת על התחושות שיעלו בקרב האנשים אשר גרים או עובדים בו. לאחר שנים רבות שבהן המבחר בישראל לא היה מרשים במיוחד, אנו נמצאים כיום בעידן שבו אפשר למצוא מגוון עצום של רהיטים בעיצובים שונים. אין ספק כי התחום של עיצוב רהיטים רק הולך ותופס תאוצה בשוק הישראלי, ומי שמרוויח מכך הוא כמובן הצרכן הישראלי אשר יכול למצוא עוד ועוד אפשרויות לרהיטים מעוצבים באיכות גבוהה ובטווח מחירים רחב.

רהיטים מעוצבים לשימוש בבתים

עיצוב רהיטים נעשה על ידי אנשי מקצוע מקשת רחבה של מקצועות אשר פועלים יחד כדי להבטיח כי כל ההיבטים הקשורים במראה הרהיט ובתפקודו יעמדו בדרישות הגבוהות ביותר. הצד האסתטי הוא כמובן ההיבט המרכזי עליו חושבים כאשר מדברים על עיצוב רהיטים, ומעצבי רהיטים מודרניים בקיאים במספר רב של סגנונות אשר יכולים לשאוב את השראתם מתקופות שונות בהיסטוריה, אזורים גיאוגרפיים שונים, תפיסות עיצוביות שונות וכדומה. אך הפן האסתטי הוא רק אחד מן המרכיבים של עיצוב רהיטים, כאשר משלים אותו הצד הטכני והפרקטי. מעצבי רהיטים צריכים להימצא תמיד בקדמת הטכנולוגיה ולהיות מסוגלים ליצור רהיטים מחומרים שונים ובטכניקות שונות. בתהליך הייצור ניתנת חשיבות לשאלות כמו בטיחות ויציבות של הרהיט, עלות החומרים והייצור, השלכות סביבתיות ועוד.
עיצוב בית מתחיל עם בחירת הריהוט. זאת האמת.

מטבחי פרובנס בבתים ליצירת אווירה כפרית

הבית הישראלי השתנה במהלך השנים ואימץ לעצמו מראה יותר אירופאי, כפרי ופסטורלי. נפוץ השימוש בחומרים טבעיים כגון אבן ועץ, אשר יוצרים מראה כפרי בניחוח מודרני, בעזרת חיפויים חדישים ויחידות אכלוס מתקדמות. המטבח מהווה את המקום הפופולארי ביותר בבית, בו מתרחשות רוב הסצנות ונוצרים הרגעים המשפחתיים ביותר, מה שמקנה לו חשיבות עליונה. בנוסף לשימוש בצבעים בהירים אך חמים, יש להתייחס למרחב הפתוח והמשותף כמקור לאיחוד. לכן, בכדי לאפשר זרימה בין חלקי הבית השונים וליצור חלל אחד גדול, המטבח צריך להיות פתוח ללא הפרדת פונקציות בין חלל הסלון ופינת האוכל. נ

ראה שדווקא בישראל  מטבחי פרובנס יכולים להיות אטרקטיביים במיוחד, וזאת עקב היותם מטבחים שמביאים אתם ניחוחות שקטים ממחוזות אחרים. לעתים עקב הסכנות הביטחוניות היום יומיות שצריך להתמודד אתם בישראל, מטבחים שמשרים שלווה ומקרינים אלגנטיות וסולידריות, יכולים להרגיע אחרי מבזק חדשות מלחיץ שדיבר על עוד תקיפה של צה"ל או על עוד פיגוע.

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים