הזמנת בדיקה

הכנה לקראת שיפוץ בית או ריצוף חיצוני

הכנה לקראת שיפוץ בית או ריצוף חיצוני

איך בוחרים קבלן שיפוצים בתהליך של שיפוף דירה או שדרוג בית קיים? ומה כדאי לשאול ולדעת על הקבלן אשר עמוד להיכנס אל הבית שלכם לתהליך של שיפוץ הבית או הדירה? מאמר זה ירחיב מעט על הנושא ויספק מספר טיפים ועצות שימושיות
פעם הייתה כל משפחה מבצעת את מרבית עבודות התחזוקה בבית בעצמה. כל כתם בקיר היה נצבע על ידי מישהו מהמשפחה, כל דלת שירד ממנה הצבע הייתה נצבעת מיד בלכה וכל חור בקיר היה מתמלא בגבס מאולתר. כך היה נחסך כסף רב והבית היה נשמר במצב טוב. לא היו זקוקים לקבלן שיפוצים וזאת לא הייתה נחשבת הוצאה הכרחית. כיום נהינו עסוקים יותר ופחות אנשי "עבודת ידיים". הבתים שלנו אינם מתוחזקים מספיק על ידינו, ותקלות ונזקים מצטברים ומצטברים. לבסוף מגיע הרגע בו אין לנו מנוס מלבצע בבית כולו או בדירה עבודות שיפוץ נרחבות.

כמה עולה שיפוץ
מחיר עבודת שיפוצים תלוי במספר גורמים: עלות חומרים בהם עושה שימוש קבלן השיפוץ, מורכבות העבודה וכמה זמן דרוש לביצועה, וכן אלמנטים כגון  ותק הקבלן, ניסיונו  של אותו קבלן שיפוצים בתחום שיפוץ דירות ובניינים וכן מספר אלמנטים נוספים לדוגמא האם הקבלן רשום אצל רשם הקבלנים בישראל והאם הוא מתחייב לבצע את העבודה תוך זמן מסוים ובלי לחרוג מהתקציב עליו הסכמתם. אולם הדבר הכי חשוב הוא להזמין אליכם מספר קבלני שיפוץ ושיפוצים לדירה שלכם ולבקש מכל קבלן הצעות מחיר עבור שיפוצים לדירה

ריצוף אבן בשלב השיפוצים
כאשר אתם מתחילים בתהליך בניית בית חלומותיכם או זקוקים לקבלן אשר יבצע עבורכם ריצוף חיצוני לבית קיים, ודאי חשבתם על כל סוגי הריצוף ועל כל הרצפות במיוחדות אשר ראיתם במקומות שונים. שאכן, רצפה היא מרכיב עיקרי במראה של בית .חשוב לבחור את הרצפות בשלב מוקדם בבניית הבית – את הבחירה מבצעים כשלושה חודשים פחות או יותר לפני תום עבודות הטיח בבית, כך שכל הגורמים המעורבים יודעים את העבודה הצפויה.
בחירה נכונה של ריצוף אבן לוקחת בחשבון גורמים עיצוביים שונים – המראה והאווירה שאנו מנסים להקנות לחדר, הריהוט שיהיה בו , צבע הקירות, וכך הלאה. לכן רבים פונים למעצבי פנים או לאדריכלים בעת רכישת ריצוף אבן, ומתייעצים על הסגנון המתאים.

מידע נוסף על שיפוץ בית ובדיקת בית לפני קנייה

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים