הזמנת בדיקה

בדק בית לבניין משותף – בדיקת שטחים משותפים במבנה

בדק בית לבניין משותף – בדיקת שטחים משותפים במבנה

בדק בית לדירות בבנייני מגורים משותפים – ביקורת מבנים לרכוש משותף

דירות בבנייני מגורים משותפים לעיתים חשופים לנזק רב יותר מאשר דירות קרקע או בתים פרטיים. וזאת במיוחד לאור הסיבה שאיננו יכולים לשלוט על הנזקים של השכנים שלנו שמתגוררים בדירה לצידנו או מעלינו ועשויים להשפיע רבות גם על הדירה שלנו. נזקים כמו פיצוץ צנרת או דליפת מים מדוד השמש של אחד מהשכנים הקרובים אלינו עשויים לגרום לנזקים רבים בדירתנו. ולכן, מדי שנה מומלץ לערוך בדיקת בית מקיפה לבניין המגורים המשותף שלנו ולאתר מראש נזקים בצנרת ובתקנים מחמירים נוספים.

ביקורת מבנים בבניינים משותפים – למה עכשיו ולמה זה חשוב

כולנו זוכרים את המראות הקשים שהגיעו בתחילת שנת 2010 מהאיטי שם ארעה רעידת אדמה הרסנית שתוצאותיה הרסניות הן בנפש והן בתשתיות ובהרס המבנים. דווקא בימים אלו כאשר נושא ההיערכות מול איומים כמו רעידות אדמה חזקות ואיומי טילים עומדים בראש הכותרות חשוב לערוך בדק בית מקיף במבני הדיור המשותפים שבהם מתגוררים רוב התושבים בישראל.

בדיקת בניינים משותפים נגד רעידות אדמה

בבניינים משותפים בישראל מונהגת שיטה של וועד בית האחראי לאסוף סכום כסף חודשי מכל דיירי הבניין על מנת לדאוג לתחזוקה השוטפת של הבניין: חשמל, מים, הוצאות גינון, טיפול בתקלות בבניין המשותף ושירותים נוספים. אחת לכמה שנים מומלץ להשקיע את הסכום שנאגר בקופת וועד הבית לשם עריכת בדק בית מקיף ליסודות הבניין ולעמידותו ברעידת אדמה. רוב הבניינים בישראל אינם עומדים בתקן המחמיר של עמידות מבנים מפני רעידות אדמה וחשוב לדעת איך הבניין שלך ערוך ליום האסון.

בדק בית לרכוש משותף – בגין איום טילים

במלחמת לבנון השנייה ובמבצע עופרת יצוקה תושבי הצפון והדרום הרגישו את הצורך המידי במקלט או ממ”ד בו יוכלו לשהות בזמן איום טילים ממשי. בבנייני מגורים משותפים ישנים, לא קיים ממ”ד בכל דירה ודירה אלא מקלט משותף לכל דיירי הבניין. לרוב המקלט ממוקם בכניסה לבניין בסמוך למדרגות. בביקורת מבנים של בניינים משותפים המהנדסים המומחים מטעם חברות בדק בית עורכים בדיקה מקיפה למקלט ויכולתו לעמוד תחת איום של מתקפת טילים.

בדיקת בניין משותף  וביקורת מבנים לרכוש משותף  – בדק בית המקורי

בדק בית המקורי לוגואז אם אתם זקוקים לביקורת מבנה או מחפשים חברה אמינה לביצוע בדיקת של הרכוש המשותף בבניין שלכם, או ביקורת מבנים לרכוש משותף – פנו אלינו להזמנה וביצוע של בדק בית מקיף. אתם תבינו מיד את ההבדל בין בדק בית מקצועי ועם אחריות לבין בדק בית חובבני. התקשרו אלינו והזמינו בדיקה – 1-800-350-888

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים