הזמנת בדיקה

כלי עבודה לביצוע בדק בית

כלי עבודה לביצוע בדק בית

בדק בית הוא אחד ההליכים החשובים ביותר שיש לבצע כאשר עוברים לבית חדש, כשישנם רבים בתחום אשר ממליצים לעשות זאת גם באופן תקופתי, לפני שהליקויים נותנים את אותותיהם בשטח. הנחת היסוד היא שמציאת הליקויים הקיימים בנכס או בבית מוקדם ככל האפשר מקלה במידה משמעותית על ההתמודדות עימם, חוסכת עלויות, וכן – גם משפרת את בטיחותם של אלה המתגוררים בבית.

אבל איך בדיוק מתבצע בדק בית? לפניכם מספר כלים וכלי עבודה  עיקריים שנכנסים לתמונה במרבית המקרים בהם מבתצעת בדיקת הליקויים:

אמצעים לאיתור רטיבות ולחות

בדיקת ליקויי רטיבותאחד הליקויים הנפוצים ביותר בבתים בישראל מכניס לתמונה את המים, שעלולים להצטבר במקומות שאינם מיועדים להם: קירות הבית, למשל. את הלחות בקירות, כמו גם רטיבות במקומות אחרים בבית, יכולות חברות התמחות באיתור ליקויי רטיבות לאתר אותם באמצעות מספר כלים. הראשון שבהם, הנחשב גם לנפוץ מכולם, הוא מצלמה תרמית, אשר מציגה הבדלים בגוונים בהתאם לטמפרטורה מתחת לפני השטח – הבדלים אלה מעידים פעמים רבות על רטיבות.

אמצעים אחרים בהם נעשה שימוש הם סיבים אופטיים, קורלטור ממוחשב, מדידות מעבדה, צילומי פנים ועוד.

כלים לבדיקת פילוס

בדיקת פילוס כלי עבודהבית, על מנת שיהיה הבטוח ביותר האפשרי, צריך להיות גם ישר ככל האפשר. אלא שבלא מעט מקרים, הליקוי קיים, אך לא ניתן להבחין בו בעין אנושית, וללא כלי מדידה אלה או אחרים. הכלים המרכזיים בתחום זה לוקחים על עצמם תפקיד במדידת מידת הפלס של גורם מסוים, אך גם ביצוע הפילוס שלה הלכה למעשה. בעיקרו של דבר, מדובר כאן על פלס בנאים (ידוע גם בתור "שטיכמוס") או פלס לייזר לצורך בדיקת שיפועים וליקויים בשיפוע.

כלי עבודה בדק בית לביצוע בדיקת קירות

איתור סדקים בקירות

מדי זווית לצורך בדיקה של אנכיות קירות

כלים למציאת סדקים בקירות

פלס לבדיקת שיפועי הקירות

כלים לבדיקות קרינה

בית עלול להיחשף גם לרמות גבוהות של קרינה, מה שמסכן במידה ניכרת את בריאותם של אלה שמתגוררים בתחומו. בדיקות קרינה נעשות באמצעים מכשירים ייעודיים, והן באות לבחון את רמת הקרינה בחלקי הבית, ברשת החשמל והסלולר או אפילו ממכשירי החשמל השונים (רדיאטורים, תנורי חימום ועוד).

הזמנת בדק בית עם חברת מקצועית המחזיקה ציוד בדיקה מקצועי

ישנם מהנדסים אשר מציגים את עצמם בתור מומחי בדק בית, אך למעשה אין להם את הציוד המקצועי ואת כלי העבודה הדרושים על מנת לבצע איתור מורכב ומדויק של כלל הליקויים בבית או בדירה. לכן חשוב מאוד לבחור בחברת בדק בית מקצועית בעלת מומחים וציוד בדק בית מקצועי. התקשרו אלינו: 1-800-350-888

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים