הזמנת בדיקה

בדק בית בהיבט אקולוגי

בדק בית בהיבט אקולוגי

מהי בדיקת ליקויי בנייה אקולוגית ומה מייחד בדק בית בהיבט אקולוגי?

בדק בית, ככלל, זוהי בדיקה המבצעים בבית , בבניין, או בדירה על מנת לאתר ליקויים אשר קיימים במבנה ואשר עלולים לגרום – בהווה או בעתיד – לנזקים ותקלות אשר עלולים לעלות כסף רב או חס וחלילה לעלות בחיי אדם. חברת בדק בית המגיעה לבית בו יש לערוך בדיקה לבית לפני קנייתו – מתחילה בשורת בדיקות שמטרתן לאתר את כל ליקויי הבנייה הקיימים בנכס, מהמסד ועד הטפחות, ולהגיש למזמין הדו"ח את התוצאות.בשנים האחרונות החלו חברות בדק בית לגעת גם בחוות דעת הנוגעות לבנייה ירוקה ואקולוגית. חברות הבדק בית נאלצו ללמוד תחום חדש זה וכיום הן מסוגלות לתת מענה גם לגבי נושאים הקשורים לאיתור ליקויים ובחינת תקינות בתים הבנויים בבנייה אקולוגית.

מה המייחד בדק בית אקולוגי ומהם דברים הייחודיים לבנייה אקולוגית:

• בתים לבנייה ירוקה המצויידים במערכות סולאריות, השקיעו בהתקנה ובקנייה של מערכות אלו ממון רב. על מנת לוודא שהמערכות הללו מותקנות באופן שאינו מאיים על בטיחות הדיירים בבית, חשוב מאוד לבצע ביקורת מבנים של בעל מקצוע שמתמחה בתחום של ביקורת מבנים לבנייה ירוקה.
• בתים בהם מותקנות מערכות מים מיוחדות של מים אפורים דורשים תכנון רב. בבתים לבנייה ירוקה, המשתמשים במערכות מים אפורים – ביקורת מבנים בהחלט תסייע במציאת ליקויים או איתור נזילות במערכת המים המורכבת הזו, לפני שהם הופכים למטרד ונזק של ממש.

• ביקורת מבנים לבנייה ירוקה תחשוף ליקויים במבנה מכל הסוגים והמינים. בניית בית לבנייה ירוקה מצריכה שימוש בחומרים אורגניים מיוחדים, אשר עבודה בלתי מקצועית איתם עלולה ליצור ליקויי בניה במבנה. ביקורת מבנים לבנייה ירוקה תחשוף ליקויים אלו
• בית לבנייה ירוקה עולה כסף, בגלל שהחומרים קשים יותר להשגה מאשר חומרי בנייה רגילים. איטום ותיקון של פגמים שונים במבנה עלולים לעלות הרבה, בנוסף למחיר הגבוה שאתם גם כך משלמים עבור הדירה ממילא ביקורת מבנים לאיתור ליקויים במבנה תאפשר לכם לדרוש מהקבלן המבצע לתקן אותם על חשבונו.

להזמנת בדיקת בתים אקולוגית לחצו על הקישור ופנו אלינו

מאמר באתר שלנו על בלוקים לבנייה ירוקה

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים