הזמנת בדיקה

המלצות על חברות בדק בית

המלצות חמות מגוגל על חברת בדק בית המקורי

כאשר אתם מזמינים בדיקה מחברת בדק בית המקורי, מובטח לכם תהליך מקיף ומקצועי ממומחי בדק בית וליקויי בניה, בהם מהנדסים, הנדסאים, ואנשי מקצוע אחרים הבקיאים בתחום איתור ליקויי בנייה, היודעים היטב את העבודה, ואמונים על כך שתקבלו תמונה מפורטת.

פנו אלינו, ונסייע לכם לקבל את התמונה המלאה ולהסיר דאגה או חשש מלבכם. בסוף התהליך, תצטרפו גם אתם למאות הלקוחות המרוצים שלנו. להלן מספר המלצות וחוות דעת של לקוחות מרוצים, מני רבים, כפי שהתפרסמו בגוגל:

ספיר יפת
ספיר יפת
קרא עוד
וואו! יוסי ואלכסיי היקרים! כבר מהרגע הראשון שהתקשרתי, שמעתי מהרגע הראשון שיש אדם מקצועי, אדיב ושירותי בעבר השני של הקו. הסברת לי את הכל בנעימים ובסובלנות, תודה על ההיענות המיידית והזמינות, אלכסיי הגיע לערוך את הבדיקה, והיה מקצועי להפליא! בדק את הכל בצורה יסודית ומקצועית, וקיבלתי את הדו"ח אחרי יומיים ממש במהירות! הדו"ח היה כתוב בצורה מפורטת וברורה, כולל פירוט יסודי ומקיף של הנכס והתיקונים הדרושים ואף צפי עלות התיקוניפם שמאוד עזר לנו להיערך בהתאם מבחינה כלכלית. אני מאוד מעריכה ואין ספק שאמשיך להמליץ עליכם גם בהמשך, תודה רבה על הכל!
limor y.
limor y.
קרא עוד
זו פעם שנייה שאנו מזמינים את חברת בדק בית המקורי. ביקשנו לבדוק דירה יד שנייה לפני רכישה. היה לנו ברור שנחזור אליהם - מדובר באנשים מקצוענים ויסודיים! מגיעים בזמן ועם הציוד הנדרש, בודקים כל פינה. הדו"ח שהתקבל היה מפורט ושביקשנו להתייעץ עם הבודק הוא ייעץ לנו בסבר פנים. חוויה ושירותיות לכל אורך הדרך.תודה לכם על הכל!
ורד קדמי
ורד קדמי
קרא עוד
חייבת לתת המלצה חמה ביותר על יוסי וולדי שהיו נפלאים מהרגע הראשון , זריזות ויעילות כאלה לא פגשתי הרבה זמן. מעבר לזה שיש חשיבות עצומה לבדיקה. אני מתכוונת להזמין אתכם שוב לביקורת גם אחרי כניסה לדירה. מומלץ ביותר ומכל הלב 🙂🙂🙂
אוריאל גול
אוריאל גול
קרא עוד
אלופים אנשים עם תודעת שירות מקצועיות ומהירות ביצוע תודה לכם!שאר העוסקים בתחום חובבנים! ממליץ בחום עלו בדק בית המקורי!!!!
Adrian Keller
Adrian Keller
קרא עוד
מענה טלפוני סופר מהיר, מקצועי ואדיב. הבדיקה בוצעה כבר ביום למחרת. הגיע בשעה הקבועה (נדיר כיום), והדוח הונפק לאחר 24 שעות, מפורט ומקצועי. תודה רבה, מומלץ!
Mirit Mondani
Mirit Mondani
קרא עוד
הגיע אלינו המהנדס אלכסיי גנישב. הוא היה מאוד אינפורמטיבי, מקצועי, וגם נתן לנו בסוף סיכום וורבלי מצויין על כל הליקויים הכי "חריפים". (כך שיכולנו להחליט מיידית, במקום לחכות עד להגעת הדוח הרשמי). תודה.
דרור חזרתי
דרור חזרתי
קרא עוד
חברה מעולה אנשים מדהימים מהרגע הראשון רואים שהם דואגים לפרטים הקטנים תמיד שם שצריך אותם ממליץ בחום
דניאל בדלי
דניאל בדלי
קרא עוד
ממליץ בחום לאחר שתפ עם החברה הנ״ל אני יכול להמליץ בפה מלא, כל לקוח ששלחנו אליהם יצא מבסוט מהתוצאה ומהשירות
אלמוג בדידה
אלמוג בדידה
קרא עוד
שירות מקצועי שרות אדיב במיוחד אצלי היה בחור בשם אלעד בדק הכל הסביר הכל אדיב ישר וממליצה ביותר
דני שאול
דני שאול
קרא עוד
גיא הבודק הגיע לביתי לבדיקת רטיבות. הבדיקה הייתה יסודית וממצה. גיא ביצע את העבודה באמצעות מכשור מדויק, בנועם ובמקצועיות. תודה על השירות.יישר כוח.
lev golovchiner
lev golovchiner
קרא עוד
שירות מקצועי, מהיר ואמין. הזמנו בדק בית לדירה לרכישה מעכשיו לעכשיו וכשביקשנו לקבל את הדו"ח כמה שיותר מהר, יוסי דאג לכך שזה יגיע בהקדם. זמינים ואדיבים מאוד. שירות פשוט מעולה, מומלץ בחום!
סתיו שקד
סתיו שקד
קרא עוד
החל מהשיחה הראשונה עם יוסי הרגשתי שאני מדברת עם אדם שאפשר לסמוך עליו. הזמינות וההיענות המיידית הרשימה אותי מאוד, תוך פחות מיממה קיבלתי את הדו"ח שהיה מפורט, מקצועי וברור להפליא! תודה רבה!
רן גד
רן גד
קרא עוד
ביצעתי בדיקה של דירה לפני קנייה בחולון. המהנדס הבודק איתן גילה סבלנות והתייחסות לכל שאלה. בדיקה מקצועית ואיכותית. רכשתי את הדירה ובעל הנכס ביצע תיקונים לפני הנחיות המהנדס כך שחסכתי לעצמי עוגמת נפש וממון של התיקונים הנדרשים. תודה רבה על השירות.
Denis Rosenfeld
Denis Rosenfeld
קרא עוד
המהנדס איציק היה אצלי בבדיקה לקראת רכישת נכס יד שנייה. השירות היה אדיב ומקצועי הוא עבר בקפידה על כל חלקי הבית וגילה לנו דברים שבכלל לא ראינו. הדוח היה מפורט וקיבלנו הסברים ומענה לכלל השאלות. מומלץ בחום לכל אחד לפני רכישה !!!
amir azar
amir azar
קרא עוד
ביצוע בדק בית בנכס בגן יבנה. דניאל היקר ביצע לנו בדיקה מאוד מקיפה ויסודית שערכה מספר שעות. אותרו המון ליקויים (שאף על היותי הנדסאי בניין בעצמי לא הבחנתי בחלקם) וניתן לי אומדן מדוייק להפליא של עלויות השיפוץ. מבחינתי הייתה ביקורת עיניינית ומקצועית ואשמח להיעזר בו גם בעתיד. הדוח היה ברור מאוד ונישלח ללא עיכובים.
סתיו כהן
סתיו כהן
קרא עוד
השבוע ביצעו אצלי בדיקה בדירה חדשה בראשון לציון ברחוב בן סירא, הגעתי בעקבות המלצה וממש לא התאכזבתי, הגיע מהנדס בשם אלכסיי עבר על כל הדירה ביסודיות, היה סבלני ביותר הסביר לי על כל דבר ועניין, גם השירות שקיבלתי מהמשרד של בדק בית נעים ומומלץ ביותר. תודה לכם 👍🏻😀
הקודם
הבא

המלצה – בדיקת דירה פרטית לפני קניה

"לפני מספר חודשים רכשנו דירה חדשה.

קצת אחרי שעברנו אשתי שמה לב לריח של עובש באחד מהחדרים של הילדים ולאחר מכן גילינו סימנים בקיר שלא מתאימים לדירה חדשה.

חיפשנו חברה עם המלצות בדק בית שתבדוק את העניין וחברים המליצו לנו על חברת בדק בית המקורי.

מיד הבנו שמדובר במקצוענים שיודעים את העבודה ובזכות הבדיקה והידע המקצועי של המהנדס קיבלנו חוות דעת שבדקה איתור רטיבות בקירות וקבעה שמדובר בדליפה מאחד הצינורות שעוברים בתוך הקירות, שבאחריותו של הקבלן לתקן.

הבדיקה גם הראתה לנו מה הבעיה ואיפה בדיוק היא נמצאת וגם חסכה לנו אלפי שקלים!

ממליץ לכולם בחום על חברת בדק בית המקורי.

דודי ומרינה"

ליצירת קשר 1-800-350-888 או מלאו את הטופס משמאל ונציגנו יחזרו אליכם של לקוחותינו.

המלצה – בדיקת בניין משרדים לפני קנייה

"לפני בערך חודש היינו בדרך לרכוש בניין משרדים שלם, באזור התעשייה ברמת ישי.

הבניין היה ישן ומשופץ ולכן הזמנו את חברת בדק בית המקורי כדי שיבצעו בדיקה של הבניין לפני שאנחנו ,  צעד שהתברר כנכון והכרחי לפני קבלת החלטה גדולה כזאת אם לרכוש אותו ובאיזה מחיר.

לאחר הבדיקה התגלו ליקויים רבים במבנה, ותודות לדוח הבדק בית של חברת בדק בית המקורי, הצלחנו לסכם עם מוכר הנכס כי הוא יישא בתיקונים עד סכום של 200,000 ש”ח.

תודה ליוסי ולמשה על השירות המקצועי.  ממליץ מאוד עליהם!

בברכה,

ארנון שמחוני ,מגדל העמק."

ליצירת קשר 1-800-350-888 או מלאו את הטופס משמאל ונציגנו יחזרו אליכם

המלצה על חברת בדק בית המקורי לבדיקת בניין מגורים משותף

"אני גר בבדיקת בניין מגורים משותף בחיפה ובגלל שביצעו בבניין שלנו תמ”א 38, החלטנו להזמין בדיקה של ליקויי בנייה כדי לראות אם הקבלן ביצע עבודה טובה. לא היינו בטוחים אם זה היה הדבר הנכון לעשות  באותה נקודת זמן אך בכדי לא להצטער מאוחר יותר החלטנו לברר קצת ולחפש המלצות בדק בית ולהזמין חברה שתענה על הצורך שלנו.

הזמנו את חברת בדק בית המקורי, וקיבלנו מהם שירות מדהים. כתוצאה מהבדיקה, הקבלן סיים לתקן כמה מהליקויים שהיו בכניסה לבניין וגם בקומות העליונות.

בברכה,

רונן, חיפה."

מדוע חשוב לקבל המלצות וגם חוות דעת חיוביות לפני בחירת חברת בדק בית?

המלצות על חברות בדק בית וחוות דעת על אותה ההחברה הינן דבר חשוב ביותר. הוא מאפשר לכם לבחון ולהשוות בין כל אלו המציעים לכם את השירות הנ"ל.

חשוב לברר מספר דברים לגבי דו”ח הבדק בית שתקבלו מאותה חברה וזאת כיוון שהזמנת דו”ח הבדק אינה מפרטת את מה שתקבלו כחלק מן הדוח.  אפילו אם אתם מזמינים בדק בית עבור ממש אותה דירה משתי חברות בדק שונות, תקבלו שתי בדיקות שונות לחלוטין בן בהיקפן והן בבצורת הפירוט. כמובן שמהנדס בדק אמור לדעת לאבחן את כל ליקויי בנייה הנמצאים בדירה, אולם בפועל כל חברה בוחרת עד איזה "עומק" תגיע הבדיקה וגם מחליטה כיצד להציג את הממצאים במסגרת הדוח.

פנו אל חברת בדק בית המקורי בכל שאלה ובקשו מאיתנו המלצות של לקוחות מרוצים. באתר שלנו תוכלו לראות דוגמאות לחוות דעת ולהמלצות של לקוחותינו.

מחפשים חברת בדק בית אמינה ומקצועית? הגעתם למקום הנכון אנו החברה הגדולה והמקצועית מבין חברות בדק בית הפועלות בישראל. הניסיון רב השנים שלנו והאחריות שיש לנו כלפי הלקוח הופכים אותנו לבחירה הטובה ביותר עבורכם.

בדק בית עם חברת בדק בית המקורי

בדק בית –איך זה עובד?

אז ככה: בשלב ראשון מגיע למיקום הבדיקה הנדרשת בודק מקצועי מטעמנו של חברת בדק בית. לעיתים זה יהיה מהנדס בניין בכיר, הנדסאי בניין או מומחה אחר בתחום ליקויי הבניה, אך בכל מקרה יהיה זה איש מקצוע בעל ידע וניסיון בתחום

הבודק מטעמנו ייגש מייד לביצוע הבדיקה בביתכם. בעת ביצוע ביקורת במבנה, הוא יעבור על רשימת הליקויים הראשונית אותם יש לחפש בכל בית. ישנו מגוון ליקויים אשר עשויים להיות בכל בית והליקויים הבולטים לעין של בן אנוש הינם סדקים בקירות (בבטון או רק בטיח) לבנים שאינן במקומן, ורטיבות בקירות. הסדקים אף עלולים להצביע על בעיה חמורה הרבה יותר מביטוייה השטחי: הם מצביעים לעיתים על עיוות ביסודות הבית  אשר עלולים לסכן את שלמותו של המבנה.

כאמור ליקויים מדרגה שנייה אשר קשים יותר לזיהוי הינם למשל עיוות בקורות התמיכה או בקורות יסוד המבנה ועוד מגוון ליקויי בנייה בנכס. ליקויים כאלו עשויים להצביע על היותו של המבנה במצב מסוכן ביותר, העלול לגרום לעומס מוגזם על המבנה ולקריסת קירות או חלקים מהתקרה. מבנה הבית הוא בסיסו והוא חייב להיבדק על ידי חברת בדק בית מקצועית בכדי לסייע לכם להגן על ההשקעות שלכם.

חברת בדק בית מומלצת – חברת בדק בית המקורי

חברת בדק בית המקוריחברת בדק בית המקורי מתמחה מאז שנת 2001 בבדק בית וביקורת מבנים

שירותי החברה כוללים:

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו   1-800-350-888

פורטל ביקורת מבנים – מחירי בדק בית, המלצות על חברות ביקורת מבנים

פורטל בם ביקורת מבנים מפרסם קבוע כתבות על ביקורת מבנים ובדק בית ומידע לגבי תביעות שהוגשו לקבלנים שהתרשלו בגימורים בבנייה. האתר גם מציע ייעוץ וסיוע משפטי ללקוחות. הפורטל עובד עם חברת הבדק המקורית אשר מציינת כי הבדיקה הכללית שהם עורכים כוללת בדיקה פנימית וחיצונית של מראה הבית, בדיקת הצנרת בבית, בדיקת הקירות ובדיקת מערכת החשמל. בנוסף בעת ביצוע הבדיקה המהנדסים של חברת ביקורת מבנים בודקים את המרצפות, את חלונות הבית, את מערכות האוורור, החשמל ואת שאר המרכיבים החשובים בבית הלקוח.

חברת בדק בית המקורי מבטיחה לכם שקט נפשי ותהליך מקצועי שבסופו תהפכו גם אתם ללקוחות מרוצים.
להלן מספר המלצות וחוות דעת של לקוחות מרוצים.

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

דוחות לדוגמה
בדק בית שכנים
ממליצים עלינו
שירות מקצועי שרות אדיב במיוחד אצלי היה בחור בשם אלעד בדק הכל הסביר הכל אדיב ישר וממליצה ביותר
אלמוג חדידה
אלמוג חדידה
2022-09-23
תודה לאלעד שהגיע בזמן, היה מאוד סובלני והסביר כל דבר ודבר והכל בחיוך ובסבר פנים יפות, כייף שיש אנשים כאלה אדיבים ואמינים, ממליצה בחום!!!!
דורית מור
דורית מור
2022-09-23
שירות מקצועי אדיב ואמין!!!
זיו דנינו
זיו דנינו
2022-09-23
מומלץ מאוד ✅
Gil Horovitz
Gil Horovitz
2022-09-23
שירות אדיב , מקצועי וישיר
אלעד דנינו
אלעד דנינו
2022-09-23
שירות טוב מקצוענות ואנשים טובים!
Timor Rezayev
Timor Rezayev
2022-09-23
חברה מעולה אנשים מדהימים מהרגע הראשון רואים שהם דואגים לפרטים הקטנים תמיד שם שצריך אותם ממליץ בחום
דרור חזרתי
דרור חזרתי
2022-09-23
מקצוען, שירות טוב, מחיר הוגן. מומלץ
Nox Group
Nox Group
2022-09-23
ממליץ בחום לאחר שתפ עם החברה הנ״ל אני יכול להמליץ בפה מלא, כל לקוח ששלחנו אליהם יצא מבסוט מהתוצאה ומהשירות
דניאל בדלי
דניאל בדלי
2022-09-20
לקבלת הצעת מחיר