הזמנת בדיקה

דירות ובתים למכירה – בחיפה והקריות

דירות ובתים למכירה – בחיפה והקריות

בתים או דירות למכירה בחיפה או בקריות – פוטנציאל גדול להשקעה

אודות חיפה

בחיפה מספר רב של מוסדות אקדמיים כגון אוניברסיטת חיפה, הטכניון ומספר מכללות פרטיות. מה שהופך את הדירות בחיפה להזדמנות יוצאת דופן עבור סטודנטים המעוניינים לרכוש דירה להשקעה אשר תשמש אותם במהלך לימודיהם ותעלה את ערכה לאחר מכן בעקבות הפיתוח הרב שעובר העיר בשנים האחרונות. משקיעים רבים אף יופתעו לגלות כי דירות למכירה בחיפה למטרות השקעה ולהשכרה לסטודנטים בשכונות הממוקמות קרוב לטכניון ולאוניברסיטה (כגון רמות רמז) הינן זולות דיו עם אחוז תשואה גבוה אשר מחזיר את ערך ההשקעה תוך זמן לא רב.

הכירו את המישורים בחיפה
חיפה משתרעת בחלקה גם באיזורים המישוריים יותר למרגלות הכרמל כך שאם העליות אינן מדברות אליכם, בודאי החלקים הנושקים לים כן. בת גלים, נווה דוד, קרית אליעזר ועוד הן רק חלק מהשכונות אשר משנות את פניהן ומתחדשות ליצירת הנוף החדש של חיפה על שפת הים. מי שמחפש דירות למכירה בחיפה באיזורים אלה ייהנה מאוויר ים נקי, קרבה לכבישים המרכזיים (כביש 4, כביש 6, דרך המנהרות, כביש עוקף קריות) כך שתגיעו לכל מקום במהרה ללא עליות ואפילו ללא רמזורים.

הכירו את קרית חיים
אופציה מצויינת נוספת של קניית בית או של דירות למכירה באיזור חיפה היא דווקא בקריית חיים אשר למעשה נחשבת חלק ממנה ומהווה את הפריפריה האיכותית שלה. הדירות בקריית חיים הינן זולות, ממוקמות קרוב ביותר לים ולכבישים הראשיים, קרוב לאיזורי התעשייה המרכזיים של מפרץ חיפה ובה תחבורה ציבורית מפותחת ביותר. להבדיל מחיפה, בקרית חיים ובשאר הקריות, קל יותר למצוא בתים למכירה מאשר באיזור חיפה, שם רק באיזורים מועטים ישנם בתים פרטיים למכירה.

קניית דירה בחיפה או הקריות – חשוב לבחור בצורה מושכלת

אם אתם רוצים לדעת האם מחיר הנכס שאתם עומדים לקנות הוא אכן הגיוני – רצוי להזמין חברת בדק בית אשר תבדוק את מצב הנכס.  חברות בדק בית בחיפה או בצפון יעשו את העבדוה בצורה טובה ואמינה. לסיכום הנושא מובן כי קניית דירות בחיפה או בקריות הינה השקעה משתלמת שאמורה להניב פירות בשנים הקרובות.

לאתר שלנו –

http://www.tivon-homes.co.il/

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים