הזמנת בדיקה

חידוש ריפודי ספות

חידוש ריפודי ספות

מערכות ישיבה וספות מהוות חלק חשוב ומרכזי מהריהוט של כל בית. כאשר כבר יש בבית ספה או מערכת ישיבה מיוחדת ונוחה לא צריך למהר ולוותר עליה גם כאשר היא מתיישנת ואפילו כאשר פגעי הזמן נראים בה היטב. באמצעות פניה למומה לספות או לחברה שמתמחה בחידוש ספות ניתן ליהנות ממראה חדש ויפה ובדרך כלל גם לחסוך כסף רב לעומת צעד של החלפת ספה ישנה בחדשה.

ניקוי או חידוש

תהליך של חידוש ריפודי ספות יכול לכלול שתי פעולות שונות שבאות בחשבון.

  • ניקוי של הריפוד בספות – כאשר מצבה הכללי של הספה או כאשר המצב של מערכת הישיבה באופן כללי הוא טוב אולם ישנם כתמים ולכלוכים שלא ניתן להסיר באופן עצמאי ניתן לבחור בצעד של ניקוי מקצועי.
  • החלפה וחידוש – כאשר הספה נראית מהוהה, כאשר הריפוד לא רק מלוכלך אלא גם דהוי וכאשר גם המילוי של הספה כבר לא אחיד ולא נוצרת חווית ישיבה נוחה ונעימה, ניתן לבצע תהליך של חידוש ממש. זהו צעד יותר מהותי שמקנה מראה ונוחות שאין להם תחליף.

חשוב לשים לב שגם כאשר זקוקים לניקוי מקצועי של ריפודי הספות וגם כאשר רוצים לבצע תהליך מקיף של חידוש עדיף לפנות לאנשי מקצוע מנוסים. במיוחד בהקשר של חידוש הספה צריכה להיות מומחיות רבת שנים כדי לקבל תוצאות מעולות ומראה חדש באמת. לרוב, לא יהיה מדובר אך ורק בהחלפת הריפוד בחדש כי אם בתהליך של מציאת ריפוד שיהיה נאמן למקור וחידוש גם של החלק הפנימי.

הזמנת שירותי ניקוי ריפוד לספות  – הזמנת חידוש ריפודים על ידי חברת ניקוי ספות מקצועית  

בין אם מדובר בספה שנמצאת בבית עסק, בין אם מדובר בכורסת טלוויזיה ליחיד ובין אם מדובר במערכת ישיבה יוקרתית לסלון בסגנון עתיק או חדשני, תמיד צריך לוודא שמומחה הריפוד יכול לספק תוצאות מצוינות.

מומחה הריפוד צריך להיות בעל ידע וניסיון בסוגי ריפוד שונים לרבות עור, תחליף עור, ריפודים טבעיים, ריפוד סינטטי וכדומה. חשוב לציין שרפד מקצועי באמת לא יתקין ריפוד חדש על הריפוד הישן אלא יסיר את הריפוד הישן כדי לבדוק האם יש צורך לחדש גם את המילוי של הספה ובכך – לשפר את התמיכה לגב ולישבן.

חידוש ריפודי ספות על ידי חברת ניקוי ספות מקצועית התקשרו אלינו

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים