הזמנת בדיקה

בדיקת רטיבות בקירות, איתור ליקויי רטיבות

בדיקת רטיבות כחלק מבדיקת ליקויים בבית

רטיבות בקירות הבית אינה תמיד מורגשת או נראית בעין, אבל ישנם מספר סממנים המעידים על רטיבות בקירות הבית.
לפניכם רשימת תופעות העלולות להופיע בביתכם. אם זיהיתם בביתכם חלק מן התופעות הללו, הרי שבמבנה שלכם יש רטיבות

  • התנפחות הטיח (בועות בקיר)
  • נשירת טיח כתוצאה מרטיבות בקיר
  • במקרים בהם הרטיבות מתקדמת יותר גם התקלפות הצבע מעל לפנלים
  • הצטברות חול רטוב באופן בלתי מוסבר מתחת לרצפות הבית
  • רטיבות במשקופי הדלתות ובדלתות עצמן
  • הופעת כתמים בלתי אסתטיים בקירות ובתקרת הבית
  • הופעת תפרחת בשל התגבשות מלחים
  • היווצרות עובש ופטריות
  • רטיבות כלואה בקירות ובתקרות

בדיקת רטיבות מקצועית בעזרת ציוד מתקדם

לעיתים גם סימנים נוספים כמו ריח למשלמכשיר בדיקת רטיבות בקירות יעידו על היווצרות רטיבות בקירות, גם במקומות שאינם גלויים לעין כמו בתוך הקירות או מאחורי רהיטים. בעל בית שמזהה סימנים כנ”ל או אחרים חייב להזמין במהירות איש מקצוע מנוסה בתחום זה, כדי לערוך בדיקת רטיבות בקירות הדירה.
יש להקפיד בבחירת מקצוען לביצוע הבדיקה, זו אינה בדיקה המיועדת לחובבנים.
בדיקה לאיתור רטיבות יכולה להתבצע באמצעות מכשיר הנקרא פרוטימטר המזהה רטיבות נסתרת או כלואה, או באמצעות מצלמה תרמית שביכולתה לזהות את התפשטות המים בקירות, פעולה הדורשת מיומנות וניסיון רב על-מנת לאתר את מקור הרטיבות, לאבחן אותה כראוי, ולמנוע את התפשטותה ואת התפשטות הנזק לשאר קירות הבית.

טיפול מוקדם בבעיות של רטיבות בקירות הבית

חשוב להביא בחשבון, שטיפול מוקדם ברטיבות בקירות עשוי להוזיל משמעותית את עלויות התיקון, מאחר וככל שהבעיה “צעירה” יותר, הסיכוי לנזק רחב קטן יותר, ולכן התיקון יהיה בעיקר במקור הבעיה ולא בנזקי משנה העלולים לקרות כתוצאה מכך. הפרשים אלו עשוים להגיע אף לעשרות אלפי שקלים!

לסיכום, הזנחת רטיבות בקיר הבית עלולה לעלות ביוקר – הן בעת התיקון והן בשווי הנכס גם בעתיד. לכן, מומלץ מאוד לטפל בה באופן מיידי כבר עם כאשר אתם נתקלים בסימני האזהרה הראשוניים הנ”ל. במידה ונתקלתם בהם, אל תהססו והזמינו בדיקה מקצועית של רטיבות בקירות הבית הנערכת בידי מומחים של חברת ביקורת מבנים מקצועית ומנוסה. פעלו במהירות לאיתור וטיפול בבעיה וחסכו לעצמכם אלפי שקלים.

טיפול בבעית רטיבות בקירות חייב להתבצע בזמן

כאשר אנו מבחינים בעובש בקירות או נפיחות סביר להניח שיש מקור נזילה בבית אחד הצינורות נוזל כתוצאה מבלאי או קורוזיה המים מחלחלים לרצפה מרטיבים את החול ואת שאר חלקי הבית כגון הבלוקים הטיח והצבע אפילו הברזלים שנמצאים בקיר יחלידו כתוצאה מכך משקופי הדלתות יתרחבו בתחתית לכן מומלץ לטפל ברטיבות בקירות בזמן. איתור הנזילה מאוד פשוט מתבצע על ידי בדיקה עם מצלמה תרמית ועם מד לחות שמכוונים אותנו אל מוקד הנזילה ,וכך אין צורך לעשות נזק רב בבית בזמן התיקון והשבירה היא מינמלית ביותר בכדי להגיע למוקד הנזילה.

בעיות רטיבות ונזילות דורשות אבחון וטיפול מיוחד, המחייבים עין פקוחה מצידכם ומעורבות של חברה הנדסית לאיתור ליקויים במבנה, שתספק לכם את הפתרונות המתאימים.

כלי בדיקת רטיבות בקירות

זיהוי בעיית רטיבות ונזילות בדירה ישנה לפני רכישה

אז אתם עומדים בפני רכישת דירה חדשה, חשוב לשים לב לעובדה כי בדירות ישנות הסיכויים לנזקי צנרת גבוהים יותר. בדירות ישנות אנו עדים לתופעות רבות של רטיבות ונזילות, בעיקר בחדרים עם נקודות מים רבות כמו: חדרי הרחצה, השירותים והמטבח. לקראת רכישת דירה ישנה כדאי לשאול את בעל הבית מתי הוחלפה לאחרונה הצנרת, או אילו תיקונים כבר בוצעו, ומתוך כך להסיק מהי הסבירות להופעת בעיות רטיבות ונזילות בדירה.

מומלץ לבחון היטב את האמבטיה, הכיור, והאסלה. קיום סדקים בכיור או באסלה, התקלפויות באמייל האמבטיה וחלודה בפתח הניקוז – הינם סימנים לאפשרות של היווצרות רטיבות ונזילות באזורים האלה בעתיד. כדאי אף לפתוח את המים באמבטיה ובכיורים, להוריד מים בשירותים ולבדוק שהם אכן יורדים, שאין נזילות מהברזים. חשוב לציין כי צנרת שנעשו בה תיקונים, מועדת למצב של נזילות. לפיכך, במקרים בהם מתגלה כי מדובר בצנרת ישנה ובעייתית שצפויות בה בעיות נזילות, רצוי להחליף את הצנרת כולה, ולא לבצע תיקון רק באיזור הופעת הנזילות והרטיבות הקיימות. תיקון מקומי בלבד אינו מונע הופעת נזילות חדשות במוקדים אחרים בצנרת, ואז שכרכם יצא בהפסדכם.

איתור ליקויי רטיבות בקירות עם חברת הבדק המקורי

בדיקת רטיבות כלואהבחברת בדק בית המקורי אנו משתמשים במכשור מקצועי לבדיקות הרטיבות באשר הן. אחד המכשירים הוא הפרוטימטר. המכשיר הוא מעין מד דיגיטלי שבודק את גובה הלחות היחסית באלמנט הספציפי שנבדק בפרוטימטר קיימת סקלת מידות שבין 0-90, כאשר נורת החיווי מראה לנו את גובה הערכים ובמידה הם  בצד הגבוה של הסקלה המשמעות הינה שקיימת רטיבות באזור הנבדק.

חשוב לדעת, שרמת הרטיבות שנמדדת במכשיר, עשויה להיות שונה מהערכים המתקבלים בבדיקות מעבדה. עם זאת, הבדיקה מאפשרת לקבל אינדיקציה ראשונית האם באמת קיימים ליקויי רטיבות במבנה והאם נדרשת בדיקה נוספת במעבדה.

בדיקת רטיבות בעזרת פרוטימטר היא לא תמיד מלאה או מספקת ולרוב מומלץ להוסיף בדיקת מעבדה לקבלת התמונה המלאה באשר למיקום הרטיבות בחתך המבנה. וכך ניתן לאתר ולפתור בעיות רבות הקשורות לרמת האיטום ואף גילוי מקור הבעיה באיטום וכתוצאה מכך להחליט לבצע טיפול נכון שיחזיק לאורך שנים.

חברת בדק בית המקורי – פתרון מעשי ומקצועי לבעיות רטיבות בקירות.

להתייעצות או לפרטים נוספים חייגו אלינו : 1-800-350-888

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

דוחות לדוגמה
בדק בית שכנים
ממליצים עלינו
שירות מקצועי שרות אדיב במיוחד אצלי היה בחור בשם אלעד בדק הכל הסביר הכל אדיב ישר וממליצה ביותר
אלמוג חדידה
אלמוג חדידה
2022-09-23
תודה לאלעד שהגיע בזמן, היה מאוד סובלני והסביר כל דבר ודבר והכל בחיוך ובסבר פנים יפות, כייף שיש אנשים כאלה אדיבים ואמינים, ממליצה בחום!!!!
דורית מור
דורית מור
2022-09-23
שירות מקצועי אדיב ואמין!!!
זיו דנינו
זיו דנינו
2022-09-23
מומלץ מאוד ✅
Gil Horovitz
Gil Horovitz
2022-09-23
שירות אדיב , מקצועי וישיר
אלעד דנינו
אלעד דנינו
2022-09-23
שירות טוב מקצוענות ואנשים טובים!
Timor Rezayev
Timor Rezayev
2022-09-23
חברה מעולה אנשים מדהימים מהרגע הראשון רואים שהם דואגים לפרטים הקטנים תמיד שם שצריך אותם ממליץ בחום
דרור חזרתי
דרור חזרתי
2022-09-23
מקצוען, שירות טוב, מחיר הוגן. מומלץ
Nox Group
Nox Group
2022-09-23
ממליץ בחום לאחר שתפ עם החברה הנ״ל אני יכול להמליץ בפה מלא, כל לקוח ששלחנו אליהם יצא מבסוט מהתוצאה ומהשירות
דניאל בדלי
דניאל בדלי
2022-09-20
לקבלת הצעת מחיר