הזמנת בדיקה

חוות דעת הנדסית – בדיקה הנדסית לאיתור ליקויים בנכס

מדוע כדאי לבצע בדיקת בתים הנדסית בבית לפני קנייה

האמת היא שאתם צריכים לבצע בדיקה הנדסית לבית – בשבילכם ולטובתכם בלבד!

בתוך בתים קיימים לעתים קרובות ליקויי בנייה אסתטיים. ליקויי הבנייה האסתטיים פחות חשובים מבחינה בטיחותית או בריאותית, ואינם קשורים לסיכון או לפגיעה באיכות החיים. מדובר לרוב בסדקים מזעריים בקירות, צביעה לא מדויקת של קירות הדירה וחיפויים עקומים. לרוב ניתן יהיה לזנוח את הליקויים הללו ולא בהכרח להתייחס אליהם. לבעלי דירות לא תמיד יש את היכולת להבחין בליקויים האסתטיים בשלב רכישת הנכס ולרוב הם יחשפו להם בהמשך, מה שעשוי בהחלט לאכזב. לכן מומלץ להיעזר בחברת בדק בית אשר תספק בבדיקה גם חוות דעת הנדסית אשר מאתרת את כל הליקויים טרם קניית הנכס.

להזמנת בדיקת בתים הנדסית פנו אלינו 1-800-350-888

בדיקת בתים הנדסית למתן חוות דעת מקצועית, הינה אחד מהחלקים הכי חשובים בעת ביצוע ביקורת לדירה או בדק הבית. יש לוודא כמובן שבחרת בחברת בדק שהינה רצינית ואחראית, כזאת אשר תספק לכם חוות דעת הנדסית מפורטת החושפת ומצביעה על כל הליקויים – מהקטן והפשוט ביותר כגון הליקויים אסתטיים שהזכרנו קודם ועד לליקויין חשובים שמיד יוזכרו כאן ושאסור לנו להתפשר על תקינותם.

קיימים גם בעיות ברמת התכנון ולכן חייבים להזמין בדיקת בתים רצינית אשר תיעשה על ידי מהנדסים/הנדסאים או מומחים אחרים בתחום איתור ליקויי בניה של חברת בדק בית מוסמכת וידועה.

סוג נוסף וחמור של ליקויים הוא ליקויי בניה בשלד המבנה. ליקויים אלו הם הליקויים החמורים ביותר שקבלן יכול לבצע, וגם הקשים ביותר לתיקון. ברוב המקרים זה יתבטא בסדקים עמוקים בקירות אשר הטיפול בהם מוגבל.

ליקויי בניה אסתטיים נפוצים
ליקויי בניה אסתטיים נפוצים

במקרים חמורים אף יותר, כלל לא ניתן לטפל בליקויי הבנייה מסוג זה. ליקויים אלה מסוכנים ולא בטיחותיים היות והם עלולים לגרום לתוצאה של התמוטטות חלקים מהמבנה או של המבנה כולו. על מנת למנוע ליקויים קשים אלו מומלץ שחברת ביקורת מבנים תלווה את הפרויקט מתחילתו על מנת למנוע מהופעת ליקויים חמורים אלה בעתיד.

מדוע כדאי לעשות בדיקה הנדסית?

השאלה הזו היא שאלה טובה. התשובה עליה היא אפילו יותר טובה: זה צריך לעניין אתכם יותר מאשר זה מעניין אותנו. כאשר מדובר בנושא רגיש ויקר כמו קניית דירה למגורי או אפילו דירה להשקעה, ממש מומלץ לפנות לחברת ביקורת מבנים המתמחה בתחום ולבחון את ההיבטים הרבים של קניית הנכס ביחס למחיר שלו ולאור .הליקויים הקיימים בו אם מדובר בדירה להשקעה, כדאי ונכון יהיה עבורכם לדעת שההשקעה טובה ותחזיר את עצמה כמה שיותר מהר. ואילו אם מדובר בדירה למגורים, אין ספק שלא תרצו לדעת שידרשו לכם עוד ועוד תיקונים שלא תכננתם ולא תקצבתם אותם בתוך הסכום שתכננתם להשקיע בדירה.

אנו מתמחים בבדיקת בתים מאז שנת 1998 ומשרתים את לקוחותינו בנאמנות ובאמונה כי על בדיקת בית לא מתפשרים.

להזמנת בדיקת בתים הנדסית פנו אלינו 1-800-350-888

תוכלו גם למלא  את הטופס ונוכל לחזור אליכם למילוי הטופס ליחצו כאן

בדיקת בתים הנדסית וקבלת חוות דעת מחברת הבדק המקורי

חברת בדק בית המקורי מתמחה בתחום של ביקורת מבנים ושל בדיקות בתים הנדסיות. חברת הבדק היא החברה המובילה בישראל בתחום של ביקורת ליקויי בנייה. החברה תבצע עבורכם בדק בית מקיף ומעמיק הכולל חוות דעת הנדסית מפורטת ומעמיקה עד רמת הליקויים האסתטיים שבנכס.

התרשמו כאן מחוות דעת הנדסית לדוגמא
להזמנת בדק בית הנדסי פנו אלינו עם כל שאלה בטלפון 1-800-350-888

ליקויי בניה סדקים במבנה - היפרדות קירות ותקרה
ליקויי בניה-סדקים במבנה

האם כדאי להזמין חברת בדק בית לביצוע הבדיקה?

מעוניינים בביצוע  בדק בית הנדסי? אנו ממליצים לכם לפנות אל המקצוענים ביותר והמובילים בתחום. הרי לראות רטיבות בקירות או כתמי עובש כל אחד יכול, אך אתם רוצים להזמין מומחה שיוכל לאתר ליקויי בנייה במבנה גם אם הם נסתרים מן העין. צוות הבודקים שלנו כולל מהנדסי/הנדסאי בניין, ומומחים אחרים בתחום, להם ניסיון עשיר המצטבר לעשרות שנים בתחומי הנדסת בניין, בדק בית וביקורת מבנים וניסיון מעשי מבדיקת אלפי בתים והגשת אלפי חוות דעת הנדסיות.

בדק בית הנדסי – שימוש בציוד איתור חדיש

למומחים שלנו יש ציוד חדשני ומתקדם המאפשר להם לגלות כל ליקוי בנייה, כל פגם בטיחותי וכל תקלה עכשווית או עתידית במבנה שלכם ולהתריע על כך מבעוד מועד. אנו משרתים לקוחות בכל רחבי הארץ – תל אביב, חיפה ירושלים, דרום וצפון והזמינות שלנו הינה מיידית – עבורכם.

אז לפני שאתם ממהרים לתת את הכסף שלכם לחברת בדק בית -בידקו שוב -האם אתם בטוחים כי הם מספקים שירות אמין, מקצועי ויסודי כמו שלנו? אם לא- אז כדאי שתצטרפו ללקוחות שלנו, כי בדק בית הנדסי עושים רק עם חברת בדק בית המקורית.

התקשרו עכשיו 09-835-9668 להזמנת בדק בית הנדסי

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

דוחות לדוגמה
בדק בית שכנים
ממליצים עלינו
שירות מקצועי שרות אדיב במיוחד אצלי היה בחור בשם אלעד בדק הכל הסביר הכל אדיב ישר וממליצה ביותר
אלמוג חדידה
אלמוג חדידה
2022-09-23
תודה לאלעד שהגיע בזמן, היה מאוד סובלני והסביר כל דבר ודבר והכל בחיוך ובסבר פנים יפות, כייף שיש אנשים כאלה אדיבים ואמינים, ממליצה בחום!!!!
דורית מור
דורית מור
2022-09-23
שירות מקצועי אדיב ואמין!!!
זיו דנינו
זיו דנינו
2022-09-23
מומלץ מאוד ✅
Gil Horovitz
Gil Horovitz
2022-09-23
שירות אדיב , מקצועי וישיר
אלעד דנינו
אלעד דנינו
2022-09-23
שירות טוב מקצוענות ואנשים טובים!
Timor Rezayev
Timor Rezayev
2022-09-23
חברה מעולה אנשים מדהימים מהרגע הראשון רואים שהם דואגים לפרטים הקטנים תמיד שם שצריך אותם ממליץ בחום
דרור חזרתי
דרור חזרתי
2022-09-23
מקצוען, שירות טוב, מחיר הוגן. מומלץ
Nox Group
Nox Group
2022-09-23
ממליץ בחום לאחר שתפ עם החברה הנ״ל אני יכול להמליץ בפה מלא, כל לקוח ששלחנו אליהם יצא מבסוט מהתוצאה ומהשירות
דניאל בדלי
דניאל בדלי
2022-09-20
לקבלת הצעת מחיר