הזמנת בדיקה

שיקום מבנים מסוכנים לאחר קבלת צו מבנה מסוכן

קיבלתם צו מבנה מסוכן? התקשרו לייעוץ ראשוני חינם

העירייה הגישה לכם צו מבנה מסוכן ועכשיו מתחילות השאלות… מה זה אומר? , על מי נופלת האחריות לשיקום הליקויים ? , מי מבצע שיקום מבנים מסוכנים ועוד… אז בואו נתחיל ונעשה סדר בעניין. אנחנו כאן בבדק בית מובילים את התהליך החל מקבלת צו מבנה מסוכן ועד הסרת הצו. מטרתנו היא לתכנן את החומרים המתאימים לשיקום המבנה , מעקב אחר ביצוע הפרויקט ע"י מהנדס ועד הסרת הצו

שיקום מבנים מסוכנים

בעיקרון אחת לכמה זמן עוברים פקחי העירייה ברחובות ומאתרים מבנים מסוכנים ע"י בחינה ויזואלית בלבד שבה מסתכלים על חלקי טיח רופפים , ברזלי בניין חשופים , סכנת ניתוק אבן מהבניין וכל דבר העלול לסכן את דיירי הבניין ואת העוברים ושבים ברחוב. מומלץ להיכנס לאתר של חברת גילאר המתמחה בחומרים אלו ולראות את שלבי הביצוע בכל חומר וחומר.

צו מבנים מסוכנים מכיל בדרך כלל את אחת מהדרישות הבאות או שניהם:

שיקום חלקי טיח רופפים – מצב זה מצריך קילף הטיח הישן ויישום טיח חדש , מספר שלבים לשיקום טיח , דבר ראשון הקבלן המבצע עובר עם לחץ מים גבוה על קירות הבניין וכך טיח רופף שעדיין לא גלוי לעין יתפורר ויתנתק מהבניין .

שלב שני במצב זה הוא יישום יסוד קושר על קירות המבנה (מומלץ הפריימר X של חברת נירלט) ולאחר מכן יישום טיח מחדש או במידה והנזק לבניין לא היה עמוק מידי ניתן ליישם טיט אקרילי מסוג CASA NOVA של נירלט ולאחר מכן כבר לבצע שליכט צבעוני כדי לתת לבניין מראה חדש. כל שהעירייה רוצה זה להסיר את הליקויים ואת הסכנה שהבניין מהווה.

עיבוי עמודים– זהו מצב שבו הבטון התפורר סביב עמודי הבניין וברזל הבניין נחשף , על פי תקן יש לבצע מס' שלבים בתיקון ליקוי מסוג זה . דבר ראשון הוא חשיפת הברזלים לחלוטין וטיפול בקורוזיה ע"י חומרים ייעודיים כגון סיכה 110 , סיקה מונוטופ 610 .

לאחר ששוקם הברזל עלינו לעבות את העמוד ע"י בטון כ 10 ס"מ מכל כיוון כולל הוספת ברזל זיון חדש וחשוב מאד יש צורך לבצע חפירה סביב העמוד ולצקת גם לעומק.

לאחר שבוצעו כל תיקוני הליקויים שדורשת מחלקת מבנים מסוכנים של העירייה שלכם ( תוכלו לראות את הליקויים במכתב שקיבלתם עם הצו)  עליכם להגיש אישור מהנדס שהליקויים תוקנו והצו יוסר.

קבלני ביצוע של שיקום מבנים מסוכנים

קבלני ביצוע של שיקום מבנים ובפרט של מבנה מסוכן, מכירים היטב את העבודה עם החומרים הנדרשים ולכן מומלץ לבחור קבלן עם ניסיון בשיקום מבנים ולא אקבלן רגיל אפילו אם הוא מומלץ. תפקידו של המהנדס הוא לבקר אחר הנעשה ולוודא שהעבודה מבוצעת עם החומרים שסוכמו מראש ולפי שלבי ביצוע נכונים.

דבר אחרון וחשוב לציין , אי תיקון ליקויים במבנה מסוכן  זו עבירה פלילית , אל תקלו ראש בצו שקיבלתם ופנו אל חברת בדק בית המקורי עוד היום לייעוץ ראשוני

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

דוחות לדוגמה
בדק בית שכנים
ממליצים עלינו
שירות מקצועי שרות אדיב במיוחד אצלי היה בחור בשם אלעד בדק הכל הסביר הכל אדיב ישר וממליצה ביותר
אלמוג חדידה
אלמוג חדידה
2022-09-23
תודה לאלעד שהגיע בזמן, היה מאוד סובלני והסביר כל דבר ודבר והכל בחיוך ובסבר פנים יפות, כייף שיש אנשים כאלה אדיבים ואמינים, ממליצה בחום!!!!
דורית מור
דורית מור
2022-09-23
שירות מקצועי אדיב ואמין!!!
זיו דנינו
זיו דנינו
2022-09-23
מומלץ מאוד ✅
Gil Horovitz
Gil Horovitz
2022-09-23
שירות אדיב , מקצועי וישיר
אלעד דנינו
אלעד דנינו
2022-09-23
שירות טוב מקצוענות ואנשים טובים!
Timor Rezayev
Timor Rezayev
2022-09-23
חברה מעולה אנשים מדהימים מהרגע הראשון רואים שהם דואגים לפרטים הקטנים תמיד שם שצריך אותם ממליץ בחום
דרור חזרתי
דרור חזרתי
2022-09-23
מקצוען, שירות טוב, מחיר הוגן. מומלץ
Nox Group
Nox Group
2022-09-23
ממליץ בחום לאחר שתפ עם החברה הנ״ל אני יכול להמליץ בפה מלא, כל לקוח ששלחנו אליהם יצא מבסוט מהתוצאה ומהשירות
דניאל בדלי
דניאל בדלי
2022-09-20
לקבלת הצעת מחיר