הזמנת בדיקה

בדיקת ליקויי בניה

בדיקה לאיתור ליקויי בניה עם חברת בדק בית המקורי

לפני רכישה של נכס מכל סוג שהוא רצוי לערוך לו בדיקת ליקויי בניה וזאת משום שבדיקה חיצונית על ידכם בלבד לא מהווה בחינה מדוקדקת דיו כדי לקבוע האם ישנם ליקויי בניה בבית או לא. חברת בדק בית המקורי עורכת בדיקות אלו ומבצעת אותן ביסודיות. מטרת הדוח הינו לוודא כי הבית או הדירה הינם ללא ליקויי בנייה ועומדים בכל דרישות התקן. במידה וקיימים ליקויים בנכס, הדוח מאפשר לכם להעריך את שווי הנכס ולהעריך את העלות של תיקון הליקויים.

להזמנת בדיקה לאיתור ליקויי בנייה התקשרו אלינו ונשמח לעזור 1-800-350-888

בדיקת ליקויי בניה מבצעת חברה מקצועית או בעל מקצוע המתמחה בכך, חשוב לעשות בדיקה זו כדי לוודא באמת האחוזים כי הבית אותו אתם מעוניינים לרכוש הוא ללא נזקים שאינם נראים לעין. בדיקת ליקויי בניה לא קשורה בשום דרך להערכת מחיר הבית, מטרתה של בדיקה זו היא למציאת ליקויי בניה בלבד, אם הם יורידו את מחיר הבית זה עניין אחר לגמרי. הבדיקה שאנו מבצעים מתבצעת על ידי מהנדסים/הנדסאים מוסמכים ומומחים אחרים בתחום איתור ליקויי בניה, מהוותיקים והמובילים בתחום, אשר אמונים על ביצוע מקצועי, מקיף ומעמיק של כל הבדיקות, עם הציוד המתקדם ביותר בשוק הישראלי.

מה כוללת בדיקת איתור ליקויי בנייה

להזמנת בדיקה לאיתור ליקויי בנייה התקשרו אלינו ונשמח לעזור  1-800-350-888

לאחר בדיקת ליקויי בניה שביצעתם – במידה נתגלו ליקויים משמעותיים אשר לדעתכם פוגעים בערך הנכס שבבעלותם, ניתן לבקש משמאי מקרקעין לבצע בדיקה להערכת ירידת ערך המבנה בשל אותם ליקויי בנייה.

ליקויי בנייה נוספים שאנו מגלים עבור לקוחותינו

ישנם סוגים שונים של ליקויים שעשויים להתגלות בבדיקה. ניתן לחלק את הליקויים ל-3 סוגים עיקריים:
ליקויים אסתטיים אשר גם מעידים על בנייה רשלנית, ליקויים באיכות הבנייה אשר פוגעים באיכות המגורים בבית וליקויים בטיחותיים. מכולם אפשר להימנע בהזמנת בדק בית מחברת בדק מקצועית ואמינה.

בדיקת ליקויי בניה כדאי מאד לבצע עם חברת בדק בית מנוסה ואמינה אשר תמנע מכם להתמודד עם הופעת ליקויי בניה עתידיים. קיימים ליקויים יחסית נסתרים, אשר חברה שאינה מקצועית מספיק, לא בהכרח תמצא בבדיקה שלה.

במידה ושכרתם שירותי בדק בית מקצועיים ואכן נתגלו ליקויים, זה השלב בו תרצו להזמין מהנדס אשר ייתן דוח ביקורת על הכשלים בבניה וכן הנחיות לתיקון הכשלים ע"י הקבלן.

כאשר הקבלן אינו מוכן לקבל אחריות על הליקויים שהוצגו לפניו בדוח הבדק, זהו השלב בו נכון יהיה לפנות לבית המשפט ולהגיש תביעה כנגד אותו הקבלן שביצע את העבודה. יש לכם הזכות לתביעה משפטית כנגד הקבלן המבצע והוא יהיה מחויב בתיקון הנזקים או בפיצויים הולמים.

בדיקת ליקויים בדירה חדשה על ידי מומחה בדק בית

ברכישת דירה חדשה מקבלן או דירה מיד שנייה מומלץ לערוך ביקורת מקיפה לנכס וזאת על מנת לאמת כי לא קיימים ליקויי בנייה בנכס. ניתן לסווג את הליקויים למספר סוגים שונים, חלק מהליקויים אופייניים יותר לליקויים המתגלים ברכישת נכס חדש מקבלן, וחלק מהליקויים אופייניים יותר לליקויים המתגלים ברכישת דירה מיד שנייה. לדוגמא, ברכישת נכס חדש מקבלן לעתים קיימים פערים בין מה שהובטח על פי התכנונים ולבין התוצאה והכשלים במהלך הבנייה. בהמשך נסקור את סוגי הליקויים ברכישת דירה מקבלן.

אז איך מתחילים בביצוע ביקורת ליקויים בנכס? ישנו מפרט טכני מפורט אשר לפיו פועלות חברות בדק בית ומטרתו לכסות את כל הליקויים האפשריים בבית.

סוג ראשון של ליקוי הוא ליקויי בנייה בטיחותיים. ליקויים בטיחותיים עשויים לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו היות ומדובר בסכנת חיים של ממש.

דוגמא לליקויי בנייה בתחום הבטיחות: בנית ממ"ד (חדר ממוגן) בצורה לא תקינה, פגם במעקה הבטיחות בגרם המדרגות, סורגים נמוכים מדיי או בעלי רווחים לא תקניים במרפסות הדירה ועוד. חברות בדק הבית עורכות בדיקות מחמירות על מנת לאתר את ליקויי הבנייה הבטיחותיים וזאת בשל חשיבותם הרבה – אי טיפול בלקויי הבנייה הללו עלולות לעלות לנו במחיר חיי אדם.

בדיקת ליקויים בישראל  עם חברת הבדק המקורי

בשנת 2001, כאשר נושא בדיקת ליקויי הבנייה עדיין לא היה כה נפוץ בישראל, כתב המהנדס ראובן כץ, מייסד חברת בם ביקורת מבנים, כי מצב הלקוח בעומדו מול הקבלן הנו בכי רע, וכי אין מספיק ידע לאדם הפשוט לגבי אחריות הקבלן לתיקון ליקויים בנכס. גם בעת קניית נכס פרטי לא ידעו הרוכשים כי יש באפשרותם לבצע בדיקת ליקויי בנייה בנכס אותו הם רוכשים ובכ להפחית את הסיכון ברכישה של נכס בעל ליקויים מהותיים.

חברת בדק בית המקורי הוקמה כאחת מחלוצות התחום בישראל, במטרה לסייע לרוכשי הדירות והבתים החדשים לקבל חוות דעת מקצועית ומהימנה לגבי מצב הנכס שהם רוכשים. מאז ועד היום סייעה החברה למאות רוכשי בתים, הן מקבלים והן קוני בתים פרטיים.

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

דוחות לדוגמה
בדק בית שכנים
ממליצים עלינו
שירות מקצועי שרות אדיב במיוחד אצלי היה בחור בשם אלעד בדק הכל הסביר הכל אדיב ישר וממליצה ביותר
אלמוג חדידה
אלמוג חדידה
2022-09-23
תודה לאלעד שהגיע בזמן, היה מאוד סובלני והסביר כל דבר ודבר והכל בחיוך ובסבר פנים יפות, כייף שיש אנשים כאלה אדיבים ואמינים, ממליצה בחום!!!!
דורית מור
דורית מור
2022-09-23
שירות מקצועי אדיב ואמין!!!
זיו דנינו
זיו דנינו
2022-09-23
מומלץ מאוד ✅
Gil Horovitz
Gil Horovitz
2022-09-23
שירות אדיב , מקצועי וישיר
אלעד דנינו
אלעד דנינו
2022-09-23
שירות טוב מקצוענות ואנשים טובים!
Timor Rezayev
Timor Rezayev
2022-09-23
חברה מעולה אנשים מדהימים מהרגע הראשון רואים שהם דואגים לפרטים הקטנים תמיד שם שצריך אותם ממליץ בחום
דרור חזרתי
דרור חזרתי
2022-09-23
מקצוען, שירות טוב, מחיר הוגן. מומלץ
Nox Group
Nox Group
2022-09-23
ממליץ בחום לאחר שתפ עם החברה הנ״ל אני יכול להמליץ בפה מלא, כל לקוח ששלחנו אליהם יצא מבסוט מהתוצאה ומהשירות
דניאל בדלי
דניאל בדלי
2022-09-20
לקבלת הצעת מחיר