הזמנת בדיקה

ביקורת מבנים לאיתור ליקויים  בבנייני דיור מוגן

ביקורת מבנים לאיתור ליקויים  בבנייני דיור מוגן

ביקורת מבנים ובדק בית לאיתור ליקויים  בבנייני דיור מוגן ובדיור לגיל הזהב
מרבית הפניות לבדיקת בית מקצועית נעשות על ידי אנשים העומדים בפני קניית בית או מבנה ובעיקר עבור נכסים ישנים, שעלולים לסבול מנזקי הזמן. בעלי דירות קיימות נוטים להעלים עין מליקויים או לטפל בהם במתכונת כיבוי שריפות, אשר נותנת מענה מקומי ומיידי לבעיה, כתחליף לפתרון יסודי. טבען של בעיות צנרת, ליקויים מבניים וכיוצא באלו להחריף עם השנים. ההרגל, העצלות וחוסר המודעות של בעלי נכסים יוצרים מצב בו סדקים קלים בקירות, נזילות מקומיות והתדרדרות תפקודן של מערכות חשמליות הופכים לבעיות אקוטיות וכוללניות ואף מהוות סכנה בטיחותית.
בני גיל הזהב, אשר בוחרים שלא לעבור למסגרת בית דיור מוגן ולהמשיך לחיות בדירתם הפרטית והמוכרת, נמצאים בסיכון גבוה במיוחד. מרביתם מתגוררים בבתים או דירות ישנים, בעלי פוטנציאל גבוה לליקויים. יכולתם של קשישים לזהות או לאבחן בעיות באופן עצמאי נמוכה בדרך כלל ומגבלותיהם הגופניות מציבות אותם כקורבנות מועדים לכשלים שונים כמו למשל בעיות נשימה כתוצאה מבעיות רטיבות, סכנת החלקה עקב נזילות וכדומה.
פתרונות מגורים מוסדיים כמו בית דיור מוגן פותרים קשישים מהצורך להתמודד עם עניינים מסוג זה. הארגון או החברה שמפעילים את המקום אחראים על תחזוקת המבנה והמערכות הכלולות בו והם אלו המזמינים מומחים לבדיקות שגרתיות של המבנה או לבדיקה נקודתית, בהתאם לצורך.
זיהוי מוקדם של תקלות, בין אם הן מופיעות בנכס קיים או בנכס חדש, עשוי לחסוך הרבה זמן, עגמת נפש, נזקים בריאותיים, בעיות נלוות וכמובן, הרבה מאד כסף. אל תסמכו על מראית העין של הדברים. קוסמטיקה חיצונית מכוונת בדיוק לכך; ליצור תמונה שקרית ויפה, שתסיח את הדעת מהתוכן החבוי מאחוריה. יכול לעבור זמן רב עד שהתדרדרות או שחיקה מערכתית תהפוך לגלויה או עד שבעיה מבנית תשתקף במראה הקירות הפנימיים. אנשי מקצוע מתחומי ההנדסה והבניה השונים, הנקראים לאבחן את מצב הנכס, לא מבססים את חוות דעתם על בחינה חיצונית של המבנה, אלא נעזרים בתוכניות, מיפרטים ובדיקות עומק, הכוללות מכשור מיוחד.

ביצוע ביקורת מבנים לאיתור תקלות בבנייני דיור מוגן – פעולה חיונית לבני גיל הזהב

בני גיל הזהב דומים לילדים במובנים רבים; כמותם, הם אינם מודעים ליכולות ולמגבלות של גופם, אשר נמצא בתהליך של שינוי מתמיד וכמותם, הם לומדים רבות מתוך ניסוי וטעיה. למרבה הצער, בניגוד לילדים, אצל קשישים מגמת השינוי היא שלילית במהותה ולמידה מתוך התנסות יכולה להביא לתוצאות כואבות. תוצאות אותן ניתן היה למנוע בקלות, לו מישהו היה מגלה אותן מבעוד מועד.
גוף האדם, מבצרה של הנשמה, מתבלה ונשחק עם הגיל ויכולותיו פוחתות. תהליך דומה עובר גם על בתים ודירות, המשמשים משכן  לגוף עצמו. המודעות לביצוע בדק בית גופני-בריאותי עולה בקרב האוכלוסיה המבוגרת, ובכל זאת, רפואה מונעת אינה פופולרית במיוחד ומרבית הפניות לאבחון נעשות לאחר שמתגלים תסמינים חיצוניים.
אז, אם עברתם את גיל הפרישה וויתרתם על הרעיון להעתיק את מגוריכם אל בית דיור מוגן, הקפידו להתאים את ביתכם הנוכחי למצבכם המשתנה ובצעו בדק בית כללי. כך תוכלו להמנע ממצבי קיצון שעלולים לקרות מכשלים פשוטים אתם אנו מתרגלים לחיות כמו מדרגה שבורה, פטריה בקיר חדר השינה או מעקה בטיחות רופף

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים