הזמנת בדיקה

ביצוע בדק בית כהכנה לקראת שמאות דירה

ביצוע בדק בית כהכנה לקראת שמאות דירה

שמאות הדירה הינה רבת משמעות הן עבור הקונים, אשר מעוניינים לדעת את ערך הדירה ביחס למצב השוק, והן עבור המוכרים, אשר זקוקים ליד מכוונת אשר תורה להם על הסיכוי למכור את הדירה שלהם במחיר הרצוי מבחינתם. ביצוע בדק בית כהכנה לקראת שמאות הדירה הינו צעד חשוב אשר נועד לגשר על הפערים בין המצוי לרצוי ולעלות על ליקויים בזמן.

מהו בדק בית

תפקיד מהנדס בדק בית הוא לעבור על תוכניות הדירה והמפרט הטכני שבה ולהתאימן למה שקיים במציאות, לעלות על ליקויי בנייה ונזקים אחרים אשר נובעים מפגעי הזמן, מבלאי סביר ומשימוש שאינו נכון. מהנדס בדק הבית יבדוק היטב האם בוצעו שינויים בדירה והאם מצבה דורש תיקונים משמעותיים. בסופו של דבר בדק בית מקיף מסוגל לעלות על ליקויים קלים עד חמורים ביותר אשר עשויים אף לסכן את חיי הדיירים.

מוכרים דירה? הזמינו בדק בית טרם הערכת השמאי

על מנת לשמור על שקט נפשי בידיעה כי אתם מוכרים נכס בטיחותי, רצוי להזמין בדק בית עוד לפני הגעת השמאי. אומנם שמאי המקרקעין אכן יבדוק את המצב הפיזי של הדירה וישווה את התשריט למציאות אך סביר להניח שיעשה זאת באופן שטחי למדי. מהנדס בדק הבית, לעומת זאת, יכול לעזור לכם לקבל אסמכתא משפטית באשר למצב הדירה ועל כך שאין בה ליקויי בנייה. לאחר הבדיקה תוכלו למכור אותה בראש שקט ולשפר את סיכוייכם לקבל את הסכום שהצבתם.

קונים דירה? הזמינו בדק בית לפני שמגיע השמאי

הזמנת השמאי עבור קוני דירות מהווה שלב אחרון לפני שחרור כספי המשכנתא של הבנק. על מנת לא לקנות חתול בשק ולהתחייב למשהו שאין לכם ממש מידע אובייקטיבי לגביו, יש להזמין בדק בית לפני שמגיע השמאי ולדעת בדיוק מהו מצב הנכס מהפרטים הגדולים ועד הקטנים ביותר. באופן זה תוכלו להיות בטוחים כי לא בוצעו שינויים בדירה שלא כחוק, שמצבה תקין ושהיא אינה כוללת ליקויים בטיחותיים וליקויי בנייה אחרים. תוכלו לדעת מהו מצב הדירה ביחס לגילה ולדרוש הפחתה במחיר על כל בעיה חמורה כגון בעיות צנרת, ריצוף, בטיחות מרפסות ומעקות, ארונות מטבח, בנייה שלא בתקן וכו'.

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים