הזמנת בדיקה

אישור מהנדס לבנייה של חדרים נקיים

אישור מהנדס לבנייה של חדרים נקיים

כאשר מתכוננים לבניית חדרים נקיים צריך לנהוג בכפפות של משי, ממש הלכה למעשה. כל פגם מינימאלי שיהיה בחדר הנקי, עלול לגרום לכך שהחדר ייפסל, ולהביא לנזקים חמורים. בתוך חדר נקי, אפילו גרגיר אבק בודד עשוי לגרום לפגיעה בשבבים האלקטרונים או בכל דבר קריטי אחר, ולגרום לנזק אדיר אשר יוציא את אותו הרכיב מכלל שימוש.

זו הסיבה שכל כך חשוב להקפיד שהחברה מבצעת את בניית החדרים הנקיים תעבוד על פי התקנים הבינלאומיים הנהוגים בתחום. במשך שנים התקן הרלוונטי היה F.S.209E, אך בשנת 2006 הוחלט להחליפו בתקן ISO 14644. לא נוכל לפרט כאן את המאפיינים המגדירים חדר נקי והופכים אותו לכזה העומד בתקן, או את כלל החישובים הנערכים לשם בחינת מספר החלקיקים בו. מבחינת המהנדס אשר בוחן עבורכם את החדר ישמ לוודא כי החברה הבונה את החדרים פועלת על פי התקן ומתחייבת לכך.

בניית חדרים נקיים על ידי חברת בנייה מקצועית


ברמת ההתנהלות מול החברה הבונה חדרים נקיים, אפשר להתרשם מטיב הפתרונות אותם היא מספקת ללקוחותיה. יש לשוחח עם אנשיה ולראות מה המענה שהם מספקים מבחינת החדר ואופני השימוש בו – כבר בשלב ההקמה של החדר יש צורך לחשוב על אופן השימוש בו (פונקציה של תחום הפעילות של החברה הזקוקה לחדר), סוגיות הנוגעות לתחזוקת החדר או לניקיון שלו וכן הלאה.החברה צריכה לדעת להרכיב תוכנית מקיפה עבור הלקוח כבר מנקודת ההתחלה, ורצוי שגם ללוות אותו לכל אורך הדרך. החברה צריכה לבצע הכל משלב התכנון ועד הגמר.

אישור מהנדס לבנייה של חדרים נקיים

חברת הבדק המקורי מספקת שירות מקצועי של בדיקות הכולל גם בדיקה של מהנדס עבור חדרים נקיים בתעשייה. אנו מבצעים בדיקה של החדר החדש על מנת לוודא עבור הלקוח שהזמין את החדר, כי הוא נבנה בהתאם לתקנים ובאיכות גבוהה.

אישור מהנדס
לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים