הזמנת בדיקה

שימוש במצלמה טרמית לניתוח בעיות רטיבות

שימוש במצלמה טרמית לניתוח בעיות רטיבות

מהי מצלמה טרמית ומדוע השימוש במצלמה טרמית עוזר בניתוח מעמיק של בעיית הרטיבות

רטיבות בדירה בבית או במבנה, הינה מהליקויים השכיחים ביותר ואחת מהסיבות המרכזיות מדוע אנשים נוטים להתלונן על ליקויי בנייה. רטיבות בתקרה , או רטיבות בקירות היא מפגע תברואתי והיא מסוכנת לילדים קטנים, לחולי אסטמה ובכלל לכל דייר. כחלק מתהליך בדק בית, מתבצעת בדיקה לאיתור נזילות מים ואיתור רטיבות. מדובר בבדיקה הדורשת מיומנות וניסיון רב כדי לאבחן בצורה מהימנה את הבעייה ולאתר את מקור הבעיה באופן הכי מדוייק, אך, תוך הימנעות מגרימת נזק לבית כמו שבירת קירות או עקירת מרצפת.

שימוש במצלמה טרמית בעת בדיקה לאיתור רטיבות או נזילות
בדיקת רטיבות מתבצעת תוך שימוש במצלמה טרמית אשר עוזרת לניתוח מעמיק של בעיית הרטיבות. בדיקת רטיבות מתבצעת באמצעות שימוש במצלמות טרמיות – גלאי רטיבות מתקדמים, בסיום בדיקת רטיבות מוציא המומחה חוות דעת הנדסית עם פירוט הליקוי, דרך התיקון ואמדן עלויות התיקון.


רטיבות בדירה היא לא רק הבעיה הנראית בעין, לפעמים הנזק לא נראה כלל, כמו חול רטוב מתחת לריצוף, נזק למשקופים ולדלתות שנרקבים, או גרוע יותר, יצקת הבטון ברצפה מחליד. רטיבות בדירה לא תמיד נגרמת מנזילה מצינור מים או ביוב והיא יכולה לנבוע גם מאיטום לקוי של רוֹבָּה במקלחות, או חדירת מים אל הבית ממרפסת עקב איטום לקוי. או כשאין אטומת טוב של הגג, כשיש בעיה באטימת מעטפת חוץ המבנה או כשיש בעיה במערכת האינסטלציה.
ביצוע בדק בית תקופתי
רטיבות בבית יגרמו לכתמי רטיבות וריחות בתוך הבית, לקילופי טיח וצבע פגיעות במשקופים, שקיעת מבנה וקילופי טיח עד ברזלי השלד ואף נזקים לציוד בתוך הבית. במקרים שמתווסף עובש לרטיבות מדובר גם במפגע בריאותי וגם אסטטי . יש מקרים שהמהנדסים אשר מבצעים בדיקת ליקויים  ובדק בית ובאופן ספציפי עושים בדיקת רטיבות, קובעים כי לא ניתן לקיים אורך חיים תקין בבית או בחדרים מסוימים עקב חדירת הרטיבות או נזילות.
לרטיבות בדירה יש פתרונות, חלקם ניתנים לפתרון מיידי וחלקם נמשכים לאורך זמן. את הפתרון המתאים ביותר לכל סוג של נזילה יוכל לעשות מומחה שעשה בדיקת רטיבות . הוא גם יכול למנוע הוצאות מיותרות בגלל תיקונים שאינם יעילים.

כשיש בעיית רטיבות בבית ומחליטים להזמין חברת בדק בית , כדאי שיהיה זה מומחה עם המלצות ועם ידע בתחום, שיעשה בדיקת רטיבות מקצועית בעזרת מכשור מתקדם בתחום הטכנולוגי, ייתן יעוץ מקצועי וינתח נכון את הממצאים אשר זוהו במצלמה התרמית


זיכרו כי שימוש במצלמה טרמית בעת בדיקה לגילוי נזילות בבית, מאפשרת לכם לאבחן את הליקויים בצורה מקצועית יותר, ולגשת אל הקבלן עם טענות ברורות ומבוססות.

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים