הזמנת בדיקה

בנייה אקוסטית לתעשייה – בנייה תעשייתית הכוללת פתרונות אקוסטיים

בנייה אקוסטית לתעשייה – בנייה תעשייתית הכוללת פתרונות אקוסטיים

  1. בנייה אקוסטית לתעשייה
    במבני תעשייה נשמעים רעשים רבים, כאשר חלקם מגיעים דווקא מהסביבה החיצונית, כמו רעש תנועת מכוניות מהרחוב וכדומה, המתווספים לרעשים המזוהים עם סביבה ממוכנת.
    כדי להגן על השוהים ועל העובדים במבני התעשייה כנדרש בתקנים השונים יש להתקין אמצעים ופתרונות אקוסטיים למניעת רעש או להפחתת הרעש במידה ניכרת. כיום, יש מגוון פתרונות לבנייה אקוסטית לתעשייה, ביניהם תקרה אקוסטית הסופחת רעשים, קירות אקוסטיים בעלי כושר ספיגת רעש גבוה, התקנת פתרונות בידוד רעשים מסביב למכונות ולגנרטורים, התקנת מחיצות אקוסטיות וכיוצא בזה.

השפעות הרעש עלולות להיות קיצוניות
בין מחלות המקצוע השכיחות ניתן למנות את בעיית החירשות ונזקי השמיעה הבלתי הפיכים. מדי שנה מוגשות תביעות רבות למוסד לביטוח לאומי בגין בעיות שנגרמו מנזקי רעש במבנים תעשייתיים. החוק הישראלי מתיר חשיפה ממושכת לרמת רעש בעוצמה של עד 85 דציבלים, למשך שמונה שעות ביום. חובתו של המעסיק להתקין פתרונות אקוסטיים במבנה על מנת להפחית את הרעש מתחת לרמה המותרת בחוק. ראוי לציין כי נזקי רעש גורמים לבעיות רבות לעובדים כמו הפרעות קשב וריכוז, ירידה ביכולת התפקוד ונזקים ביכולת השמיעה, שלעתים יהיו בלתי הפיכים.

לכן בנייה תעשייתית חייבת להיות כוללת גם פתרונות אקוסטיים

2. היתרונות של בנייה תעשייתית

מהם היתרונות בבנייה תעשייתית כאשר בונים מפעלים או בניינים לחברות גדולות

בנייה תעשייתית או מתועשת, זוהי שיטת בנייה המותאמת לעידן של היום, בהיותה ידידותית לסביבה, חסכונית בתהליכי בנייה, עלויות ואנרגיה. מעבר לכך, הדבר העיקרי הוא שזוהי שיטה מהירה ביותר לעומת שיטת הבנייה הקונבנציונלית.
כמו כן, מדובר בשיטת מודולרית, כך שאת הבניין ניתן לייצר באופן מלא או חלקי במפעל ולהרכיב אותו בשטח, לפי התאמה לצרכי הלקוח, לייעוד ולשימושים של המבנה. למבנים אלו מטרות ושימושים רבים, החל מבנייה של מפעלים ובניינים לתעשייה ועד משרדים, קרוואנים, מכולות, אולמות ספורט, יחידות דיור ועוד.

חבנייה

בנייה תעשייתית הינה זולה יותר ואיכותית יותר

יתרון בולט נוסף הוא חיסכון בכוח אדם. בנייה תעשייתית דורשת פחות כוח אדם לביצוע תהליכי הבנייה השונים ונותנת בכך מענה לחוסר הקיים בעובדים בענף הבנייה. בשל השימוש הנרחב באמצעים טכנולוגים מתקדמים, מתייתר למעשה הצורך בהעסקת פועלים רבים. כתוצאה מכך, פוחתות גם עלויות הבנייה במידה משמעותית לעומת העלויות שהיו נדרשות לבניית אותו מבנה בשיטת הבנייה הקונבנציונלית. השימוש בבנייה תעשייתית יכול לסייע בהפחתת עלויות כספיות כאשר מדובר על אזורים בהם עלות המגרש היא גבוהה והבנייה נעשית לגובה רב. שיקול הזמן והמהירות הוא קריטי במפעלים ובניינים לתעשייה מאחר ולכל יום שעובר עשויות להיות השלכות כלכליות נרחבות.

חברת "בנייה לתעשייה" מתמחה בבניה מתועשת, בניית מפעלים ובנייה יחודית לתעשייה התקשרו עכשיו 049532630

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים