הזמנת בדיקה

בדיקת מבנים לעמידות בפני רעידות אדמה, מתקפות טילים ומפגעי טבע

בדיקת מבנים לעמידות בפני רעידות אדמה, מתקפות טילים ומפגעי טבע

החשיבות של ביקורת מבנים לבדיקת עמידות המבנה בפני רעידות אדמה ומפגעי טבע בשבועות האחרונים ניתן למצוא בכל כלי התקשורת מעין מתקפת פאניקה המזהירה אותנו –כלל תושבי ישראל – כי רעידת אדמה היא רק עניין של זמן וכי מוטב שכבר עכשיו נחזק את הבתים שלנו מפני רעידות אדמה.

דווקא בתחום הזה, לפני שרצים להשקיע עשרות אלפי שקלים בחיזוק יסודות המבנה – מומלץ ורצוי להזמין חברת ביקורת מבנים (חברת בדק בית) שתבצע בדיקה מקיפה ומקצועית ליסודות של הבניין או הבית בו אתם גרים.

בדק בית וביקורת מבנים לבדיקת עמידות מבנה בפני התקפת טילים

דאגה נוספת, לא פחות קטנה, שקיימת בקרב בעלי הדירות בישראל הוא עמידות המבנה בפני מתקפת טילים קונבנציונלית ובלתי קונבנציונלית על העורף הישראלי.

במצב שבו מדינות ערב יפתחו במלחמה כוללת מול ישראל, אנו נהיה מותקפים ממספר חזיתות והעורף הישראלי יספוג מתקפות טילים רבות, התוצאה תהיה קטלנית: עשרות מבנים יקרסו, מאות מבנים יינזקו קשות ואלפי מבנים יחטפו נזק מרסיסים או מהדף של נפילת הטיל.

ביקורת מבנים נועדה לבדוק את עמידות הבניין בפני נפילת טילים ובחינת חדרי הביטחון או המקלט המשותף שקיים בבניין, זאת על ידי מהנדסים המומחים בהתגוננות אזרחית ובהתאם להנחיות מהנדסי פיקוד העורף

בדיקת המבנה על ידי חברה לביקורת מבנים

ביקורת מבנה זוהי בדיקה הנדסית הבוחנת כל דבר במבנה ממש מן המסד ועד הטפחות. איש המקצוע המוסמך מחברת בדק הבית עורך בדיקה מעמיקה החל מיסודות הבניין והקרקע עליו הוא בנוי וכלה ברעפים ובגג. אין דבר בכל הנכס והסובב אותו שלא נבדק בצורה מקצועית. בדיקת מבנה פירושה קבלת חוות דעת מקיפה ומפורטת לגבי מצב המבנה, ליקויי בטיחות הקיימים בו, ליקויי בניה הקיימים עוד משלב התכנון, ואפילו בעיות של בלאי או הזנחה כגון רטיבות בקירות הבית, עובש ופטריות וטיח מט לנפול.

אנחנו מתמחים בבדיקת מבנים הנדסית ומעסיקים את טובי המהנדסים וההנדסאים בתחום. ביקורת מבנים הקבילה כחוות דעת משפטית ובמשא ומתן למכירה או קנייה של בית

קטגוריות: ביקורת מבנים -חברות

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים