הזמנת בדיקה

בדק בית חיפה – בדיקת דירה בחיפה לפני רכישה

בדק בית חיפה – בדיקת דירה בחיפה לפני רכישה

בדק בית בחיפה והקריות - תמונת נוף מפרץ חיפה

בדק בית בחיפה – לקנות דירה בראש שקט

חיפה היא עיר מקסימה, גישה לים ששוטף את כל הצרות בכיף, אווירה נעימה וצעירה, מרכזי בילויים. ויש גם בונוס מתוק: אחד היתרונות של דירות בחיפה היא עלותם הנמוכה יחסית מול דירות בתל אביב או בירושלים. כל מה שחסר על מנת להשלים את התמונה זו דירה ללא תקלות: בלי דליפות של מי גשמים, בלי בעיות רטיבות, בלי ריח של ביוב ובלי כל מיני בעיות לא נעימות ובלתי צפויות.

למידע נוסף על הזמנת בדק בית התקשרו אלינו 1-800-350-888

בדיקה מקיפה ומקצועית לדירה לפני קנייה

זה לא ממש משנה איפה קניתם את הדירה שלכם ובאיזו עיר אתם מתכננים לגור בשנים הקרובות. בהנחה שאתם צריכים בדק בית בחיפה או בכל מקום אחר בארץ, כדאי מאד לדעת מעט מהתחומים אותם תרצו שחברת בדק הבית תבצע בנכס שאתם מתכננים לרכוש ולדעת לדרוש ולקבל את הבדיקה הטובה והמקיפה ביותר עבורכם.

כאן למטה תמצאו את הבדיקות הכי חשובות אשר חברת בדק הבית תמיד תבצע עבורכם
ובמידה ולא אתם תדעו לדרוש אותן!

בדיקה לאיתור ליקויי בניה בבתים בחיפה

ליקויי בניה הם תמיד לא נעימים למצוא אחרי שכבר רכשנו את הנכס. מבין כל סוגי הליקויים, אפשר להגיד שליקוי בנייה הם החמורים ביותר ואם התקציב מוגבל ואין ביכולתכם לערוך בדק בית מקיף, ליקויי הבנייה הם הראשונים בסדר העדיפיות שלכם. בחיפה, הרבה מהמבנים נבנו על צלע הר הכרמל לפני מספר עשורים. בדק בית בחיפה חשוב מאד עבור מבנים אלה כדי לבדוק שהמבנה עדיין עומד בתקני הבטיחות התואמים את האזור הגיאוגרפי הזה.

איתור סדקים בקירות ובשלד המבנה – ליקויי בניה נפוצים בדירות ישנות
איתור סדקים בקירות ובשלד המבנה

בדיקת איתור ליקויי אינסטלציה בדירה

אינסטלציה ורטיבויות יכולות להיות נקודה מאד לא נעימה בטיפול ואחזקת הדירה במידה ולא נבדקו מבעוד מועד, בשלב הבניה או לפני הרכישה. ליקויי אינסטלציה עשויים להופיע באופן טבעי לאור השימוש היומיומי בברזים של המקלחות, כיורים וכ’ו. ליקויים אלה דורשים טיפול מהיר שכן רטיבויות בקירות הן אחד הדברים שלא תמיד קל לזהות את מקורן בלי מכשור נכון. כדאי ורצוי לוודא שהקבלן (במקרה של בית חדש) הזמין בדק בית. במידה ואתם עומדים לפני רכישה בחיפה, הזמנת בדק בית בחיפה הוא שלב חשוב שלא תרצו לוותר עליו.

בדיקת ליקויי חשמל בנכס לפני קניית בית או דירה

חברת בדק הבית אם זה בחיפה או בכל עיר אחרת צריכה תהיה לבצע בדיקת חשמל מקיפה. בדיקה שתקבע אם מערכות החשמל של הדירה או הבית עומדות בתקן הנדרש והאם הן מתוחזקות כראוי. חשוב לציין שבמידה והנכס הוא חדש מקבלן, כדאי לוודא שכל מה שהובטח בתכניות הבניה תואם את הנמצא בפועל.

למידע נוסף על הזמנת בדק בית ההתקשרו אלינו 1-800-350-888

בדק בית בחיפה מאפשר לקנות דירה בראש שקט ובאמת ליהנות מהנוף המשתקף מהדירה

בדיקת ליקויי רטיבות

אנשי מקצוע יבחנו את הדירה על ידי שימוש באמצעים טכנולוגים ומתקדמים, ועל ידי אנשי מקצוע מנוסים. שירותי בדק בית נעשים על ידי אנשי מקצוע בשילוב עם מכשור מתקדם וכל זאת על מנת להבטיח ללקוח קניה בטוחה וראש שקט ורגוע. היתרון הענק של בדק בית מקצועי הוא שאנשי מקצוע מנוסים יוכלו לזהות פגמים נסתרים או תקלות מתחת לפני השטח, תקלות כאלו יכולות לאחר מספר שנים להפוך לבעיות של ממש שגורמות נזק רב לנכס ומאלצות את בעל הנכס להשקיע סכום נכבד וזמן רב לטיפול בפגמים. על ידי זיהוי פגמים כאלו, ניתן לגשת לרכישת הנכס בראש שקט כשאתם יודעים מה מצב הדירה או הבית מכל הזוויות.

השקעה קטנה לפני הרכישה יכולה למנוע המון עוגמת נפש בהמשך הדרך. כלל זה חשוב לכל נכס, אך חשוב במיוחד לדירות והבתים בחיפה שרבים מהם בני כמה עשרות שנים ובאזורים שונים בעיר הבנייה משתלבת במדרון ההר מה שמוסיף אתגרים רבים. לפני רכישת נכס בחיפה, תעשו לעצמכם טובה ותבצעו בדק בית מעמיק עם אנשי מקצוע מנוסים ואחראיים.

קטגוריות: בדק בית לפי עיר

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים