הזמנת בדיקה

גילוי סדקים בקירות בית או דירה

גילוי סדקים בקירות בית או דירה

ליקויי בניה סדקים במבנה - היפרדות קירות ותקרה

סדקים בקירות של דירה חדשה או בית חדש אינם דבר של מה בכך. חשוב לבחון ולאבחן ממה נובע הסדק וכיצד לתקנו. סדקים בקירות של דירה חדשה או בית חדש יכולים לנבוע ולקרות כתוצאה  ממספר דברים:

  • סדקים בטיח – כתוצאה מביצוע לקוי של הטיח
  • סדקים בקיר כתוצאה מתזוזות במבנה או של הקרקע
  • סדקים בקיר כתובצאה מהתרחבות והצטמקות של הלקוים וכתוצאה מבנייה לא מקצועית

סדקים בקירות דירה חדשה – אחריות הקבלן

כאשר מתגלים סדקים סדקים בקירות של דירה חדשה שנקנתה מהקבלן, חשובה לבדוק מהי  תקופת האחריות של אותו הקבלן וחייבו בתיקון הליקויים. בעת ביצוע בדיקה לבית או לדירה, במטרה לאתר ליקויים בניה  – חשוב לחפש ליקויים כמו סדקים בקירות וכן ליקויים בתשתיות השונות לרבות ליקויים בתשתית האינסטלציה והחשמל, ליקויים בכלים הסניטריים, ליקויי צביעה וכל ליקוי אחר המתגלה בבדיקה. מומלץ לבצע את הבדיקה על ידי חברת בדק בית מקצועית ומנוסה.
את הבדיקה מבצעים גם באמצעות מכשור מתקדם ויש להגיש את דוח הבדיקה לקבלן על מנת שזה יבצע את התיקונים במהירות וביסודיות. לאחר השלמת התיקונים יבצע מהנדס הבניה בדיקה נוספת כדי לוודא כי תיקון הסדקים והליקויים בקירות בוצעו במקצועיות ובהתאם לתקנות הבניה. יש לדעת כי ליקויים רבים לא ניתן לראות בעין ולכן חשוב להזמין חברה מקצועית המסוגלת לאתר ליקויי בניה באמצעות מכשור מתקדם.

סדקים בקירות בית או דירה – ליקוי בנייה משמעותי

איתור סדקים בקירות
איתור סדקים בקירות ובשלד המבנה

סדקים בקירות מהווים מפגע אסתטי לא נעים והם עלולים להוריד משמעותית את ערך הנכס. יש מקרים בהם גילוי של סדקים בקירות הבית, מעידים על סכנה מהותית למגורים בדירה ולכן חשוב לפנות לבעלי מקצוע על מנת למצוא פתרון מקצועי ואמין. אם רכשתם דירה מקבלן יש סיכוי סביר כי בתקופת הבדק תגלו לפתע סדקים על קירות באחד החדרים או במספר חדרים ויש לדרוש מהקבלן לתקן את הסדקים. אגב, נהוג בסיום שנת המגורים הראשונה לבצע בדיקת סדקים בקירות במסגרת בדק בית יסודי על ידי חברה מקצועית ומנוסה בתחום דוגמת חברת בדק בית המקורי. ביצוע בדיקת לאיתור סדקים בקירות הבית, או בדיקת נזילות ורטיבות בקירות מומלץ לעשות על יד חברת בדק בית מקצועית.

סדקים בקירות דירה חדשה – חייבים לפנות לקבלן לפיצוי

קניית דירה מערבת ברוב רובם של המקרים העברות כספים גדולות ולכן במקרים אלה אין מקום לטעויות. במדינת ישראל ובכל מדינה מתוקנת, עסקאות רכישה ומכירה של דירות ושטחי נדל"ן אחרים נרשמות באופן רשמי ברשויות המדינה השונות ונמצאות תחת פיקוח. זוהי בדיוק הסיבה מדוע קניית דירה, מקבלן או יד שנייה, מחייבת יעוץ משפטי שכן פעמים רבות את הנעשה קשה מאוד להשיב והנזקים עשויים להיות חמורים ביותר. כמו כן בעת קניית בית או דירה מומלץ להזמין חברת בדק בית אשר תגיש לכם דוח ליקויים בנכס, אותו גם כן תוכלו לשמור למקרה של סכסוך עם הגורם אשר כר לכם את הדירה. השקיעו בדברים כאלו בעת קניית בית – זה יחזור אליכם כמו לחם הנשלח על פני מים, וישתלם לכם בעתיד.

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים