הזמנת בדיקה

בדק בית בחדרה

בדק בית בחדרה

בדיקת שלד מבנה בעת בניית בניין

שוק הנדל"ן בחדרה הולך ומתפתח לקהל קונים מגוון שמגיע מקצוות הארץ השונים.
הקהל הישראלי גילה בחדרה אזור פוטנציאלי למגורים הן בשל קרבת העיר למרכז הארץ והן בזכות התפתחות ענף הבנייה בעיר והוספת יחידות דיור רבות אשר נבנות מן היסוד ומוצעות למכירה.
שכונות רבות הנבנות בחדרה ידועות בקרבתן אל הים ואל שטחי טבע פראיים. סיבה גדולה לכך בתים למכירה בחדרה הפכו למבוקשים. מרבית רוכשי הדירות הינם קהל יעד צעיר. מחירי הדירות ההוגנים מאפשרים לזוגות צעירים רבים לגור בדירות חדשות, בעלות תשתית מתקדמת ובסביבה מתפתחת.

הזמנת בדיקה לאיתור ליקויים עבור בית או דירה חדשים בחדרה

לאחר שיטוטים וחיפושים רבים, נמצאה דירת חלומותיכם המיוחלת. על פניו, נראה כאילו הדירה מתאימה לכם כמו כפפה ליד. הגודל מתאים לכם, העיצוב, המיקום ואפילו האווירה. אך חשוב לזכור שמה שרואים מכאן – לא רואים משם. בדיוק כמו שאתם לוקחים את הרכב למוסך בעת קנייה, כך גם את הדירה המיועדת כדאי לבדוק מן היסוד. בדק בית ייעשה לרוב על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום. כמובן שגם אתם יכולים לבצע את בדק הבית בכוחות עצמכם, אך ישנם מספר פרמטרים שייתכן ואינכם אפילו מודעים להם. בדק בית מקצועי ייקבע את שוויה האמיתי של הדירה ואת האפשרות לתקן את הליקויים טרם הכניסה לדירה.

בדק בית בקניית דירה בחדרה מקבלן

ענף הבנייה בחדרה מתבסס על הקרבה לעורקי תחבורה ראשיים, להתפתחות תשתיות העיר ולהתקדמות המטאורית במודעות לאיכות החינוך, התרבות והפנאי. לא פלא שקבלנים רבים מצאו בחדרה יעד חדש לאיתור מגרשים לבנייה בחדרה לשם בניית בנייני מגורים המותאמים לצרכי משפחות צעירות ובמחיר השווה לכל כיס.
לפני קניית דירה מקבלן חשוב לשים לב לאותיות הקטנות, למפרט הטכני ולבנייה עצמה. בדיקה מקצועית של הדירה, אשר נעשית על ידי מהנדסים, מומחים בתחום, תמנע אי נעימויות ועוגמת נפש אל מול ליקויי בנייה ונזקים עתידיים. ליקויי הבנייה אשר יימצאו ויתוקנו לאחר מכן על ידי הקבלן יאפשרו איכות מגורים גבוהה לא תקלות ותחזוקה מיותרות.

ליצירת קשר עם חברת בדק בית המקורי הקישו כאן ונשמח לחזור אליכם

מה כולל בדק בית עם חברת הבדק המקורי

בדק בית בחדרההליקויים אשר יימצאו משתרעים על פני מגוון נושאים: תקלות חשמל, רטיבות, נזילות, ריצוף וחיפוי לקוי. כמו כן, נבחנת עמידות המבנה מפני רעידות אדמה ועמידות אל מול מתקפת טילים. האמונים על בחינת הליקויים הינם מהנדסים, עורכי דין, שמאי בניין, פקחי בנייה מיומנים ואדריכלים. על פי חוק המכר דירות נקבע כי על הקבלן לבנות בהתאם לתקנים הקבועים בחוק הבנייה, ובמידה ולא נעשה כך ומומחי בדק הבית קבעו כי ישנם ליקויי בניה, על הקבלן מוטלת חובת התיקונים.
חשוב מאוד לבצע לפני קניית דירה בדק בית, להשקיע עוד כמה מאות שקלים ולו רק על מנת לחסוך את העלויות שבתיקון המפגעים בעתיד

התקשרו עכשיו 1-800-350-888 וקבלו הצעת מחיר משתלמת

תוכן עניינים

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו 1-800-350-888
או השאירו פרטים, ונציג מטעמנו
יחזור אליכם בהקדם

שירותים מרכזיים